Hlavní herec o MindsEye: dva a půl roku práce a jméno spojené s neúspěchem
Herec Alex Hernandez popsal svou bolestivou zkušenost s neúspěchem hry MindsEye. Po dvou a půl letech práce se jeho jméno ocitlo spojeno s titulem, který hráči označili za propadák.
- MindsEye vyšlo ve špatném technickém stavu a sklidilo kritiku
- Herec Alex Hernandez přiznal, že je těžké mít tvář spojenou s neúspěchem
- Vývojářské studio Build A Rocket Boy čelí riziku propouštění 300 zaměstnanců
Hra MindsEye od studia Build A Rocket Boy měla být ambiciózním projektem, ale nakonec dorazila na trh ve špatném technickém stavu a sklidila tvrdou kritiku. Kvůli tomu nyní hrozí, že o práci přijde až 300 zaměstnanců studia. V těžké pozici se ocitl i herec Alex Hernandez, jehož tvář byla s titulem úzce spojena.
V podcastu FRVR otevřeně přiznal, jak složité je být tváří neúspěšné hry. „Je bolestivé vědět, že mé jméno je teď spojeno s něčím, co lidé označují za opravdu špatné,“ uvedl Hernandez. Dodal, že na projektu pracoval dva a půl roku a doufal, že se úspěch projeví nejen na jeho kariéře, ale i na stovkách kolegů.
MindsEye po nepovedeném startu: IO Interactive doufá v nápravu
Debutová hra MindsEye od Build a Rocket Boy nezvládla start a přinesla kritiku, vrácení peněz i propouštění. IO Interactive přiznává zklamání, ale doufá v budoucí zlepšení.
Hernandezův příběh upozorňuje na rizika spojená s čím dál častějším využíváním motion a facial capture ve hrách. Známé tváře herců se díky této technologii dostávají do centra pozornosti herní komunity, která nebývá vždy shovívavá.