heroes-of-annihilated-empires-nova-fantasy-strategie-z-ukrajiny
Novinka Heroes of Annihilated Empires - nová fantasy strategie z Ukrajiny

Heroes of Annihilated Empires - nová fantasy strategie z Ukrajiny

sleepless.

sleepless.

20. 8. 2004 12:34
Reklama

Fantasy strategie říznuté pořádnou porcí RPGčka jsou momentálně v kurzu, nový titul zapadající právě do této škatulky oznámilo také ukrajinské vývojářské studio GSC Game World. Heroes of Annihilated Empires zjevně čerpají ze všech oblíbených fantasy sérií, které jsou momentálně v kurzu, HOMAM, Pána Prstenů ani Warcrafty nevyjímaje. Základem hry je silný příběh, který sleduje osudy vyvoleného jedince, který musí projít mnoha strastmi a útrapami života, aby nakonec mohl stanout v čele obrovské armády, která dá potemnělému světu novou naději. Nastala doba, kdy proti sobě stojí šest různých národů, které bojují o nadvládu. Tisíce bojovníků se vrhají do bitev za své vůdce a jedním z nich můžete být i vy. Hru začnete jako vyjukaný mladík, který bude muset přesvědčit vůdce ostatních kmenů, aby se k němu přidali a společně vyrazili do boje. Podobně jako v sérii HOMAM budete hledat magické artefakty i obrovské poklady, prozkoumávat starobylé ruiny a nebezpečné dungeony. Prvky RPG žánru se projeví především v možnosti zisku zkušeností a postupu na vyšší úroveň, s čímž souvisí také nabití nových dovedností. Postupně se vám dostane také možnosti stavět vlastní základny, vynalézat mocná kouzla nebo vyvolávat temné démony. GSC Game World mluví o hře jako o "trilogii", což se dá chápat i tak, že v plánu jsou další dvě pokračování. Každopádně jsou ukrajinští vývojáři jako obvykle pořádně velkohubí, slibují jedinečnou atmosféru, filmovou podívanou a unikátní hratelnost. Atmosféře i hratelnosti bych klidně i věřil, ostatně se už párkrát předvedli na Cossacks a navíc tyhle sliby nevypadají až tak nereálně. Co už trochu hapruje je "filmová podívaná" - až 64 000 jednotek na jedné mapě, kombinace 2D/3D technologie, to je všechno hezké, jenže když se podíváte na dosud uveřejněné screenshoty, uzříte pouze typicky izometrickou (i když krásně vykreslenou) 2D krajinu a zbytečně velké 2D sprity pár desítek jednotek. Ani na oficiálních stránkách toho zatím není o mnoho víc než spousta čtivého textu, pár screenshotů a několik obrázků z renderovaných videí. Ale třeba je to jen ticho před bouří! Vydání hry bychom se měli dočkat někdy v roce 2005. Zdroj: Gamershell

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama