Zpět na článek

Diskuze: Hellblade překvapil autory svými prodeji

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
23. 11. 2017 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN: Museli mít ještě nějaké externí náklady. V těch dvaceti lidech asi nenahráli kompletní hudbu, spoustu peněz sežere pronájem zařízení na motion capture, Steam a GoG taky nehrabou zadarmo... plus to, co psali ostatní. Přijde mi to celkem přiměřené, možná spíš málo. I když to asi kompenzovali tím, že všichni nedělali celou dobu na plný úvazek.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
23. 11. 2017 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN: No, na hře se dělalo víc jak 3 roky (od oznámení ve 2014). Půl mega dolarů za 3 roky je na programátora na západě nic moc.

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
23. 11. 2017 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty cisla jsou divny, 20 clenu v tymu a naklady 13 milion dolaru, to by kazdej vyvojar musel dostat pres pulmega dolacu, ikdyby za 2,3 roky prace furt je to hodne, to se asi nestalo.. Kazde na tom stalo tolik mrdketing(marketing)?

Underground
Underground
Level 1 Level 1
23. 11. 2017 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc to těmhle autorům přeji.

kanárek
kanárek
Level 1 Level 1
23. 11. 2017 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tou cenou vývoje je to prostě fakt.. V ČR průměrný 10ti členný vývojový tým spolyká klidně milion korun za měsíc pouze v nákladech na mzdu.. je potreba se koukat i na daňovou zátěž v zemi kde je vývoj financován.. k tomu se ještě připočtou náklady na kancelare, hardware, software který není levny a výsledná suma je šílená.. distribuce na steamu taky něco stojí.. vývojářům fandím, hellblade jsem kupoval hned jak to vyšlo.. jen doufám že se na tom všichni neoddelali 14ti hodinovou prácovni dobou.. taky sem to zažil a déle než rok se to praktikovat nedá takže další projekty by tím mohli trpět..

Pavel1893
Pavel1893
Level 1 Level 1
23. 11. 2017 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sice jsem ji ještě nehrál,ale chtěl bych to zkusit,ta hra i to studio mi přijde sympatické.Takže gratuluji a jen tak dále.

j2142124@mvrht.net
j2142124@mvrht.net
Level 1 Level 1
23. 11. 2017 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: :-)
Tak hlavně mají normální požadavky na zisk, nemusí mít miliardu.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
23. 11. 2017 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moment, jak je možné, že udělali takhle vypadající hru ve dvaceti lidech a jsou v plusu s cenou 30 dolarů? Vždyť na takhle vypadající hru je nutný tým o 5000 lidech pracujících 24/7 5 let v kuse a vyžaduje cenu 60 dolarů, Season Pass za 50, 4 různé verze hry a povinné loot boxy, jinak přece bude v mínusu.

Pavel1893
Pavel1893
Level 1 Level 1
23. 11. 2017 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: O to jasnější příklad,že to jde i za menší peníze :-).

witcheur1338@gmail.com
witcheur1338@gmail.com
Level 1 Level 1
23. 11. 2017 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby vydělali více jak Badfront 2 a jiné lootbox, season hry bylo by to super a ukázka pro nenažrance že to jde :)

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
23. 11. 2017 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc jim tohle přeju. A ať ještě nadále Hellblade vydělavá :-)
Cheers!

Underground
Underground
Level 1 Level 1
23. 11. 2017 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Myslím si to samé a plně s tebou v tvé ironii jedu.

Underground
Underground
Level 1 Level 1
24. 11. 2017 05:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Khalashnikovf: Tak jen vidíš, že i na AAA hře jde pracovat ve skromných podmínkách, bez bazilionů buzerantů, co se na hře jen přiživují.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
23. 11. 2017 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No trochu zneklidňující to je, že i relativně levná hra - jakožto výtvor indie studia - stejně stojí 13 miliónů dollarů

Znáte někdo přibližné rozpočty indie her jako Bastion, Hollow Knight a podobných?

Pavel1893
Pavel1893
Level 1 Level 1
23. 11. 2017 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN: Tak jsou tam určitě i další provozní náklady,napadají mě např.pronájem kanceláří,energie,vybavení,auta atd.

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
23. 11. 2017 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro mě hra letošního roku. Jednoznačně.

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
23. 11. 2017 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ouch ...
To je právě to, nepracovali na Season Passu, tudíž nebylo potřeba pracovních pozic, které zredukují stávající obsah, aby se z něj mohl udělat budoucí placenej.
Neplatili si PR dušující se o nejlepší hře, kterou kdy kdo udělal na své vlastní konferenci. Nejde ani o vylepšený díl již 25. dílu, tedy ani nemohli nic zdokonalovat ...
No ... a nebo to prostě ukazuje kolik je potřeba nacpat do chřtánu peněz, aby se hydra nažrala, když je členů rady a akcionářů více, než hráčů...

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 11. 2017 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dobrá práce

Reklama
Reklama