Problém hry je takový, že se jim média nedala tolik prostoru, všude samí pubg a fornite a tomhle slyším po prvé. Ona propagace někdy udělá víc než hra.
Problém je v ceně a konkurence: - Quake Champions, Free to Play basic hra, jinak o polovinu levnější full + velká ověřená společnost. - Unreal Tournament, Free to Play a opět známá velká společnost. - Overwatch: Sice jiný žánr, ale blizzard. - Paladins: Taky odlišný žánr, ale Free to Play.
Lawbreakers se mi v betě vážně líbil, žádná disney grafika, hratelnost, ale cena je vysoká od nového studia, navíc napříč konkurenci.
+ Tak pěkné podaný příběh jsem dlouho neviděl, atmosféra úžasná že se můžou i AAA tituly klanět. Grafika a optimalizace super, hlavně pohyby, mimika, tu i zaklínač může závidět. Ozvučení špice.
- Stereotypní hádanky jsou záměrem, do titulu nejspíš sedí, ne že by byli extra zábavné, ale vzhledem k délce hry se do dá odpustit.
Délka hry.. no umě to bylo snad 10 hodin, nikam jsem vyloženě nespěchal, což je v rámci lineárních her pěkné číslo.
Soubojový systém je taky super, animace skvělé, problém je že na enemáky není nutné kombinovat útoky moc, takže trošku potenciál přichází vniveč. Každopádně jsem snad po půlce hry zjistil že tam je regulérní parry, kicky na štíty a Charge útoky, které se dají štelovat dle stran. To si hráč musí zjistit sám :D
Co mě trošku štve že po dohrání hra nemá třeba NG+ a nebo náký žalář ve formě arény, kde byhc mohl vypustit páru, třeba ve stylu DmC a jejich věže.
Tak soubojový systém není špatný, jen AI - nebo-li enemáci jsou příliš jednoduší a prostě tím pádem odpadá motivace kombinovat útoky, nedejbože dělat různorodější bojový systém. Lze spíš vyčítat jednoduchost soubojů, než soubojový systém. Každopádně hra nemá být DmC, za to jsem rád, že zkusili něco nového. A rychlý alias DMC combat by do hry ani neseděl.
PS: Jak by byl variabilní Dark Souls a jiné hry, kde by hráči nechali jednu zbraň? Ty hry mají zhruba stejný počet útoků.
Takže co můžu vytknout jsou stereotypní hádanky, leč účelné a absence něčeho, kvůli čemu bych si hru znova zahrál.
Rozhodně jsem se ale nenudil, ten příběh byl tahák a možná jsem cílovka, proto mám rád MGS sérii, ME, kvůli příběhu. ME je taky jednoduchá fps s rádoby rpg prvky, které prakticky nemají moc účel. Někdy hráčům stačí slovo "je tam toho hodně, tu máte bilión statů".
Já například nedohrál spoustuá AC her, ty měli pro mě, špatnou stereotypní hratelnost a nemělo mě ani co táhnout dopředu, takže jestli dostává AC průměrně 8/10, Hellblade nemůže dostat menší hodnocení. V mnoha ohledech je výrazně lepší, někde pokulhává.
Podle mě je ta hra strašně subjektivní, hodně lidí se těšilo na příběhovou hru, severský svět, grafiku a to taky dostali. Jiní čekali další šílenou rubačku DmC a to zkrátka nedostali ( nic proti DmC, ten mám taky rád ).