Halo Infinite údajně dostane nový multiplayerový režim pro nezkušené hráče
Dle zatím nepotvrzených informací podpůrné studio Certain Affinity pracuje na novém herním režimu pro multiplayer Halo Infinite. Dle webu Windows Central by mód zatím nazývaný projektovým označením Tatanka měl přinášet hratelnost více otevřenou hráčům bez zkušeností s dynamickým herním stylem série Halo.
- Podpůrné studio Certain Affinity prý vyvíjí nový herní režim pro multiplayer Halo Infinite
- Měl by být otevřenější i pro nezkušené hráče
- Využije hráči vytvořený obsah a režim Forge
Texaské studio v minulosti pracovalo na titulech ze série Halo a Call of Duty v roli podpůrného týmu. Jeho nový příspěvek do Halo Infinite má dle “důvěryhodných zdrojů” Windows Central představovat alternativu k současným režimům Big Team Battle a Arena, které mohou být pro nezkušené hráče značně drsným zážitkem. Samotný magazín spekuluje, že by novinka měla lákat především hráče jiných titulů (Fortnite, Warzone, Apex), kteří chtějí Infinite vyzkoušet kvůli bezplatnému multiplayeru.
Konkrétní podobu režimu zatím nenaznačují ani zmíněné zdroje. Teoreticky by mohlo jít o dlouho spekulovaný battle royale, na druhou stranu se autoři mohou inspirovat v pátém Halo, které sázelo na hybrid PvP a PvE multiplayeru v režimu Warzone.
Zdroje naopak mluví o tom, že by měla novinka využívat možností připravovaného editoru Forge a právě uživateli tvořený obsah bude hrát klíčovou roli. Vedle toho režim využije existující kosmetické doplňky ze současného battle passu Halo Infinite, zároveň však nejspíš přinese vlastní systém postupu a odemykání odměn.
Režim má být ve vývoji několik měsíců. Zda, případně kdy, ho uvidíme v praxi ukáže čas.