GTA 6 na PS5 možná poběží jen ve 30 FPS
Podle bývalého vývojáře Rockstaru by nižší snímková frekvence mohla znamenat dvojnásobné grafické detaily. Fanoušci ale nejsou nadšení.
- 30 FPS umožní víc detailů
- 60 FPS zřejmě jen na PS5 Pro
- PC verze až dlouho po vydání
Debata o tom, zda Grand Theft Auto 6 poběží v 30 nebo 60 snímcích za sekundu, nabírá na obrátkách. Podle bývalého vývojáře Rockstar Games Obbeho Vermeije by hráči mohli nakonec preferovat 30 FPS – právě díky většímu grafickému detailu, který nižší framerate umožňuje. Vysvětlil, že při 30 FPS může engine vykreslit až dvakrát více polygonů, což znamená bohatší vizuální podání.
Naopak některé spekulace naznačují, že 60 FPS by mohla nabídnout jen výkonnější PS5 Pro, s níž údajně Rockstar úzce spolupracuje. Zatímco PC hráči mají stále smůlu – vydání na počítače je plánováno až dlouho po startu na konzolích. Vzhledem k rozsahu hry a dosavadním informacím je pravděpodobné, že Rockstar cílí na 30 FPS jako standard pro konzole, aby udržel plynulost i v rozsáhlém otevřeném světě.