Gearbox chystá nové Brothers in Arms. Konkrétní informace ale tají
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Gearbox chystá nové Brothers in Arms. Konkrétní informace ale tají

Gearbox chystá nové Brothers in Arms. Konkrétní informace ale tají

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

15. 9. 2021 12:08

Šéf Gearboxu Randy Pitchford v rozhovoru pro podcast AIAS Game Maker's Notebook prozradil, že studio chystá nové pokračování série stříleček Brothers in Arms. Série, která na velké platformy naposledy vyšla v roce 2008 s výborným třetím dílem Hell’s Highway, se v posledních letech ozývala jen skrze příšerné mobilní tituly a zrušený stylizovaný spin-off Furious 4. Teď se ale zřejmě blýská na lepší časy.

Reklama

  • Randy Pitchford potvrdil, že Gearbox chystá nové Brothers in Arms
  • Je ale opatrný, hru uvidíme až když bude skoro hotová

Pitchford titul zmínil v souvislosti s neslavným fiaskem Aliens: Colonial Marines. Vzpomněl si na to, jak natěšené byly společnosti Fox i Sega, a jak hru oznámily dlouho před tím, než vůbec nabrala nějakou konkrétní vizi, nemluvě o pokročilejší fázi vývoje.

Od té doby je Gearbox výrazně opatrnější. Například třetí díl Borderlands oznámil až v době, kdy už testoval pokročilou betaverzi. Pitchford tak zmiňuje, že studio pracuje i na nových Brothers in Arms, ale upozornil na to, že o hře nic neřekne do doby, než bude prakticky hotová. „Máme spoustu fanoušků, kteří tuhle sérii opravdu milují, ale budou prostě muset dále trpět,“ dodává s nadsázkou.

V roce 2011 bylo oznámeno pokračování Furious 4, které mělo úplně změnit filozofii série. Poměrně realistické, temné a vážné pojetí hrůz druhé světové války viděné očima seržanta Bakera vystřídal ulítlý komiksový přístup s čtveřicí bláznivých hrdinů. Reakce hráčů byla ale velmi kritická, od projektu odstoupilo vydavatelství Ubisoft a Gearbox se rozhodl z Furious 4 vytvořit samostatnou značku. Nakonec byl zrušen i nový projekt a materiály z vývoje byly použity pro MOBA titul Battleborn, který se na začátku roku 2016 přímo utkal o popularitu s Overwatchem od Blizzardu. Tento souboj na plné čáře prohrál a v lednu letošního roku byl definitivně ukončen vypnutím serverů.

Původní tituly přinášely řadu zajímavých prvků včetně pomalého, taktického a náročného přístupu k bojům, odlišného od trendů v sériích Call of Duty, Battlefield nebo Medal of Honor. Hráči měli k dispozici malé jednotky vojáků, kterým udíleli příkazy. Hra také využívala systém morálky nepřátel. Osiřelý voják v rozstříleném krytu pod intenzivní palbou a salvou granátů měl tedy mnohem menší chuť k boji, než početná, čerstvá a dobře vyzbrojená skupina protivníků. Tituly se také vyznačovaly skvělou grafikou a poslední díl i slušným systémem destrukce a brutální simulací trhání lidských těl.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama