Gearbox chystá nové Brothers in Arms. Konkrétní informace ale tají
Novinka Gearbox chystá nové Brothers in Arms. Konkrétní informace ale tají

Gearbox chystá nové Brothers in Arms. Konkrétní informace ale tají

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

15. 9. 2021 12:08

Šéf Gearboxu Randy Pitchford v rozhovoru pro podcast AIAS Game Maker's Notebook prozradil, že studio chystá nové pokračování série stříleček Brothers in Arms. Série, která na velké platformy naposledy vyšla v roce 2008 s výborným třetím dílem Hell’s Highway, se v posledních letech ozývala jen skrze příšerné mobilní tituly a zrušený stylizovaný spin-off Furious 4. Teď se ale zřejmě blýská na lepší časy.

Reklama
Reklama

  • Randy Pitchford potvrdil, že Gearbox chystá nové Brothers in Arms
  • Je ale opatrný, hru uvidíme až když bude skoro hotová

Pitchford titul zmínil v souvislosti s neslavným fiaskem Aliens: Colonial Marines. Vzpomněl si na to, jak natěšené byly společnosti Fox i Sega, a jak hru oznámily dlouho před tím, než vůbec nabrala nějakou konkrétní vizi, nemluvě o pokročilejší fázi vývoje.

Od té doby je Gearbox výrazně opatrnější. Například třetí díl Borderlands oznámil až v době, kdy už testoval pokročilou betaverzi. Pitchford tak zmiňuje, že studio pracuje i na nových Brothers in Arms, ale upozornil na to, že o hře nic neřekne do doby, než bude prakticky hotová. „Máme spoustu fanoušků, kteří tuhle sérii opravdu milují, ale budou prostě muset dále trpět,“ dodává s nadsázkou.

V roce 2011 bylo oznámeno pokračování Furious 4, které mělo úplně změnit filozofii série. Poměrně realistické, temné a vážné pojetí hrůz druhé světové války viděné očima seržanta Bakera vystřídal ulítlý komiksový přístup s čtveřicí bláznivých hrdinů. Reakce hráčů byla ale velmi kritická, od projektu odstoupilo vydavatelství Ubisoft a Gearbox se rozhodl z Furious 4 vytvořit samostatnou značku. Nakonec byl zrušen i nový projekt a materiály z vývoje byly použity pro MOBA titul Battleborn, který se na začátku roku 2016 přímo utkal o popularitu s Overwatchem od Blizzardu. Tento souboj na plné čáře prohrál a v lednu letošního roku byl definitivně ukončen vypnutím serverů.

Původní tituly přinášely řadu zajímavých prvků včetně pomalého, taktického a náročného přístupu k bojům, odlišného od trendů v sériích Call of Duty, Battlefield nebo Medal of Honor. Hráči měli k dispozici malé jednotky vojáků, kterým udíleli příkazy. Hra také využívala systém morálky nepřátel. Osiřelý voják v rozstříleném krytu pod intenzivní palbou a salvou granátů měl tedy mnohem menší chuť k boji, než početná, čerstvá a dobře vyzbrojená skupina protivníků. Tituly se také vyznačovaly skvělou grafikou a poslední díl i slušným systémem destrukce a brutální simulací trhání lidských těl.

Reklama
Reklama

Související články

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Hrej.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým Hrej.cz