Gameplay ukázka God of War odhaluje vylepšené souboje. Kratos může třímanou zbraň posílit ohněm i mrazem
i Zdroj: PlayStation Studios / Sony Santa Monica
God of War Ragnarök Novinka Gameplay ukázka God of War odhaluje vylepšené souboje. Kratos může třímanou zbraň posílit ohněm i mrazem

Gameplay ukázka God of War odhaluje vylepšené souboje. Kratos může třímanou zbraň posílit ohněm i mrazem

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

3. 9. 2022 07:10

Magazín Game Informer poutal před pár dny prohlášením, že ještě ve zbytku tohoto týdne vyjeví nové záběry z God of War Ragnarök. Toto gameplay video skutečně vyšlo a zdá se, že 6. září dostane pokračování, nebo alespoň prodlouženou verzi. V součtu se pak odhalí 4 minuty záběrů z hraní.

Reklama

  • Magazín Game Informer uveřejnil exkluzivní gameplay video z God of War: Ragnarök
  • Objasňuje nový útočný systém Weapon Signature Moves a jeho použití v boji

V současném videu, které nabízí celkem 100 sekund záběrů, máme šanci spustit zrak na robustní soubojový systém rozšiřující díl z roku 2018. Hlavní designéři, kteří tuto část ve studiu Santa Monica nahrnují – Mihir Sheth a Denny Yeh – se podle nového videa rozhodně neřídí mottem: „nehrát si s jídlem“. Hlavní novinkou, která jej ve všech případech porušuje, je výběr útoků z kategorie Signature Moves.

Tyto elementární útoky, aktivované stisknutím či podržením trojúhelníku, budou záviset na tom, kterou zbraň držíte. Sekera Leviathan se po aktivaci útoku naplní např. další mrazivou silou Frost Awaken, čímž začne udílet i mrazivé poškození, zatímco Čepele chaosu vzplanou silou Whiplash a začnou oponenty škvařit.

Jak lze ale dále vytušit, nejde o jediné novinky, neboť nové God of War přinese i dvě různé verze Kratova štítu. Obě se budou lišit podle vašeho stylu hraní, což Game Informer dále podtrhuje i v přiloženém videu. První z těchto štítů – lehčí variace Dauntless – je třeba zaměřen na parírování a spíše útočnější hraní. Při vyhýbání se, potažmo včasném odrážení umožňuje Dauntless budovat energii, která vyústí ve vyslání omračujícího útoku.

Stonewall Shield, který je zase defenzivní variantou, vše staví do jiného světla. Místo vykrývání a úskoků budujete kinetickou energii z přijímání ran, což je o to snazší, neboť s tak velkým plátem nelze efektivně ani uhýbat. Štít držíte jedině vzpřímeně, přičemž jeho rostoucí energie vede ke stále větší zranitelnosti vůči útokům prorážejícím krytí.

Co se týče Atrea, na něhož zatím nepřišla řada, i jeho podstatně zkušenější já znovu využijete i v boji. Syn Krata neztratil nic ze svého talentu, a stále dokáže tak povolat řadu spektrálních spojenců, omráčit nepřátele šípy nebo odstranit různé překážky v Kratově cestě. 

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama