Free-to-play akce Let It Die hlásí milion stažení
Japonská free-to-play hack and slash Let It Die od studia Grasshopper Manufacture, která debutovala na PS4 začátkem prosince, má už na kontě jeden milion stažení. A jak se zdá, sázka na mikrotransakce se zatím vývojářům vyplácí.
Tento milník titulu, který byl vydán při příležitosti akce PlayStation Experience, oslaví autoři tím, že nabídnou hráčům in-game platidlo známé jako Death Metal zdarma od 6. do 8. ledna. Za ně si lze oživit bojovníka, který v aréně padne. Stačí se každý den ve zmíněnou dobu alespoň jednu přihlásit a odměnu si vyzvednout ve speciální krabici.
Postapokalyptická akce situovaná do futuristického Japonska vás s holým zadkem pošle do tajuplné věže, v níž je vaším úkolem postupně vystoupat až do nejvyšších pater. Nebude to ale nic snadného, smrt je v Let It Die na denním pořádku a jakmile si pro vás zubatá přijde - doslova - musíte začít v podstatě zase od nuly.
Hardcore hratelnost ale určitě stojí minimálně za zkoušku. Už proto, že je hra v základu zdarma a navíc nesnáze dokáže vynahradit bizarním smyslem pro humor tak typický pro tituly od Grasshopper Manufacture (Killer7, No More Heroes, Shadows of the Damned, Lollipop Chainsaw, Killer Is Dead).
Paradoxně v domácím Japonsku hra bude mít premiéru až 2. února. Vydavatel Let It Die, kterým je společnost GungHo Online Entertainment, se také zajímá, co by si hráči přáli vylepšit. Na Redditu vyzval fanoušky, aby se podělili o své nápady.
Jak už jsme psali dříve, hra vyšla exkluzivně na PS4 a pohání ji Unreal Engine 4. Hudební doprovod má na svědomí někdejší dvorní skladatel série Silent Hill Akira Jamaoka. Titul se poprvé představil veřejnosti už na podzim 2013 ještě pod jménem Lily Bergamo. Původně měl vyjít už o rok později.
Hra využívá asynchronní on-line podporu, díky níž ve věži změříte síly s mrtvými postavami ostatních hráčů. Jde o první titul Grasshopper Manufacture pro současnou generaci konzolí.