„Forked Tower byl krok vedle“, omlouvá se šéf Final Fantasy 14 za nový dungeon
Forked Tower měl být zajímavou výzvou pro 48 hráčů, ale zbytečně složitá organizace z něj udělala spíš noční můru. Naoki Jošida chybu přiznal a slibuje nápravu.
- Dungeon nemá být nejnáročnější, ale podmínky při vstupu z něj dělají hotovou noční můru
- Tvůrci chtěli vytvořit dungeon, který by byl zpočátku náročnější, ale časem by se k němu odhodlalo více hráčů
- Square Enix slibuje úpravy v dalším patchi, aby byl obsah dostupnější
Režisér Final Fantasy 14 Naoki Jošida přiznal, že nový 48členný dungeon Forked Tower byl krok vedle. I když dungeon s režimem Occult Crescent přinesl zajímavou výzvu, spousta hráčů kritizuje, že už samotná příprava a vstup jsou zbytečně složité. Hráči musí složit několik osmičlenných skupin, čekat na správné počasí a doufat, že jim vstupní losování nesabotuje cizí hráč. Jošida v rozhovoru pro RPGSite řekl, že Forked Tower nikdy neměl být „hardcore obsah“. Původní záměr byl, aby byl dungeon náročnější jen zpočátku a časem se k němu odhodlalo víc hráčů.
Yoshida komentuje budoucnost série Final Fantasy po úspěchu Clair Obscur
Producent Final Fantasy XVI Naoki Yoshida v rozhovoru uvedl, že budoucnost série nemusí být nutně ani tahová, ani akční.
Ve výsledku se ale stalo, že samotný vstup se stal pro mnoho hráčů nepřekonatelnou překážkou. Dungeon není sice na úrovni savage raidů, ale vyžaduje soustředění a spolupráci. Jedna chyba může potopit celou skupinu. Jošida uznal, že tým možná přehnal důraz na individuální odpovědnost. Square Enix už začal podnikat kroky k nápravě. Některé změny už do hry dorazily, další úpravy mají přijít s Patchem 7.5, kde tvůrci zohlední zpětnou vazbu od komunity.