fatal-inertia-prosvihne-ps3-launch
Novinka Fatal Inertia prošvihne PS3 launch

Fatal Inertia prošvihne PS3 launch

sleepless.

sleepless.

Reklama

Futuristický závodní titul Fatal Inertia od kanadské vývojářské divize společnosti KOEI byl hned od svého představení v minulém roce presentován jako PS3 launch titul. Termín jeho vydání se tedy měnil s tím, jak se měnil termín launche PS3, který v JPN proběhne 11. listopadu, v US 17. listopadu a v Evropě až příští rok na jaře. Ideálně by tedy měla Fatal Inertia vyrazit do obchodů 17. 11  v US a 11.11 v JPN. Jenže v dnešním světě je málo co ideální a vždycky se alespoň nějaký drobný problém najde. Tvůrci z KOEI však narazili hned na několik a navíc poněkud větších problémů, které zavinily zdržení vývoje a tím pádem i posunutí termínu vydání.

Podle tvůrců samotných se vyskytly problémy s Unreal Engine 3 technologií, kterou pro vývoj PS3 titulů Fatal Inertia i Bladestorm: The Hundred Years War používají. Problémy už prý byly ve spolupráci se Sony a společností Epic vyřešeny a produkce obou her už jde zase podle plánu. Zdržení však bylo natolik velké, že prostě neexistuje možnost, aby vývojáři stihli Fatal Inertia dokončit a připravit pro PS3 launch. Budou prý však usilovně makat na tom, aby se hra mohla na trhu objevit ještě v tomto roce, což je cíl, přes nějž údajně nejede vlak. Aby se to stihlo, tak bude možná nutné udělat několik nepříliš populárních rozhodnutí, včetně odseknutí podpory online multiplayeru. Na podobné spekulace je však ještě čas.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama