factor-5-hovori-o-prokletem-vyvoji-ps3-akce-lair
Novinka Factor 5 hovoří o prokletém vývoji PS3 akce Lair

Factor 5 hovoří o prokletém vývoji PS3 akce Lair

sleepless.

sleepless.

3
Reklama

Už jsme slyšeli o prokletých domech, kde straší, o prokletých oblastech, kde mizí všechno živé (Bermudský trojúhelník), o prokletých botách, z nichž člověka šíleně bolí nohy, ale prokletá hra, to je pro nás vskutku novinka.

Přesto, šéf studia Factor 5 Julian Eggebrecht věří, že vývoj PS3 akce Lair prokletý byl. Není to však reakce na nečekaně nízká hodnocení, která hra (podle nás oprávněně) dostává v recenzích severoamerických herních magazínů (v Evropě má hra teprve vyjít a zřejmě ji zde čeká stejný osud). O „dračím prokletí“ titulu Lair totiž Eggebrecht a jeho kolegové z Factor 5 hovoří už v komentářích, které jsou součástí hry a člověk si je zpřístupní po dohrání Lair. Nikdo z nich při přípravě těchto komentářů nemohl tušit, že si hra povede v recenzích tak špatně.

Každopádně, o jakém prokletí to vlastně tvůrci hovoří? Všechno prý začalo už v roce 2005, kdy byl první Lair trailer na poslední chvíli vyřazen z pásma videoukázek, které byly na E3 prezentovány u příležitosti oficiálního odhalení konzole PlayStation 3. Tvůrcům z Factor 5 se totiž podařilo vytvořit hodně tmavé video a když bylo na poslední chvíli doručeno ke zhodnocení Kenu Kutaragimu, tak velký Ken na obrazovce nic neviděl. Proto nakázal Lair trailer z pásma videoukázek vyškrtnout a první videoukázka z Lair byla veřejnosti poskytnuta až o několik měsíců později.

No a na tento nešťastný začátek pak navázala nešťastná úmrtí v rodině, náhlé operace klíčových členů vývojářského týmu (což prý v jistých fázích značně zkomplikovalo vývoj technologie) a bizarní události, k nimž docházelo pokaždé, když měli vývojáři z Factor 5 dodat Sony nějaký milestone. Příkladem za všechny budiž výpadek proudu při zápisu master disku.

Od dalšího vývoje her zřejmě dračí kletba Lair vývojáře z Factor 5 neodradí, ale tak nějak to vypadá, že se budou dračí tématice ve svých hrách nějakou dobu vyhýbat. Možná se vrátí ke sci-fi a Hvězdným válkám. Ostatně, ty jim šly vždycky lépe. Nebo by už konečně mohli oživit Turricana…u toho je snad žádná kletba pronásledovat nebude.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama