F1 22 odhaluje první gameplay záběry. Hráči jsou nespokojení, kritizují recyklované zvuky a absenci porpoisingu
Před pár týdny EA oficiálně odhalilo nový ročník Formule 1 a od té doby nás nepřestává zásobovat novými informacemi. Dočkali jsme se odhalení hardwarových nároků a na sociálních sítích nás studio nalákalo na záběry z okruhu v Miami. Právě z něj nyní vývojáři vydávají vůbec první gameplay záběry.
- EA společně s Codemasters odhalují první gameplay záběry z F1 22
- Hráči titul kritizují za nedostatečnou reálnost
- Tom Henderson odhalil i částečný seznam sportovních aut
Ty ukazují projetí celého jednoho kola v rámci okruhu v Miami, přičemž záběry zobrazují vůz monopostu Ferrari. Zatím jsou reakce veskrze pozitivní, mezi hráči se ale objevuje jeden zásadní problém, po jehož vyřešení fanoušci této série volají už delší dobu.
Jsou jím zvuky a příklon k reálnosti. Minimálně v novém gameplay videu totiž není znát tzv. Porpoising efekt, který způsobuje „nadskakování“ auta kvůli velkému přítlaku. Zatímco v realitě jde o velký problém především u Ferrari, vůz ve videu tímto problémem očividně vůbec netrpí.
Druhou věci jsou zvuky motorů. Hráči si stěžují, že vývojáři pouze recyklují staré zvuky a formule tak nezní stejně, jako jejich reálné předlohy. Menší kritika se pak snesla na další detaily, jako je volant ve videu, který taktéž není stejný. Hráči tak kritizují Codemasters za pouhé „zkopírování“ loňského dílu a jeho přizpůsobení současným podmínkám.
Tom Henderson pak na svém Twitteru účtu sdílel částečný seznam sportovních aut, která budou dostupná v rámci režimu F1 Life.