Elden Ring na konzoli Switch 2 bojuje s frameratem. Někdy padá až k 15 FPS
Hra se na nové konzoli od Nintenda potýká s technickými problémy.
- Switch 2 verze RPG Elden Ring údajně vykazuje značné propady frameratu
- Hra by měla vyjít někdy během letošního roku
Elden Ring Tarnished Edition, připravovaná verze oceňovaného RPG od From Software pro Nintendo Switch 2, se objevila na veletrhu Gamescom i s hratelnou ukázkou. Dojmy novinářů a hráčů, kteří si titul vyzkoušeli, však nejsou příliš pozitivní. Hlavním problémem mají být především výrazné propady frameratu.
Hráč Elden Ringu porazil hru, aniž by ublížil jedinému bossovi
Streamer Skumnut zvládl porazit všech 207 bossů ve hře Elden Ring, aniž by na ně sám zaútočil.
Podle novináře Felixe Sancheze z Nintendo Life hra sice graficky působí velmi dobře, avšak technický stav má podle něj velmi daleko k dokonalosti. Maximální framerate v handheld režimu je nastaven na 30 snímků za vteřinu, hra má však velký problém tuto hodnotu udržet. „Je to opravdu špatné a chápu, proč nechtějí, abyste to viděli,” uvedl Sanchez. „Bylo to jako hrát Ocarina of Time. Dvacet snímků za vteřinu, někdy dokonce patnáct.“
Není se tedy čemu divit, že vydavatelství Bandai Namco nepovolilo pořizování záběrů. Otázkou zůstává, jak bude vypadat finální verze. Elden Ring Tarnished Edition má dorazit někdy během letošního roku, konkrétní termín vydání však zatím neznáme.