ea-zvazovali-jsme-vlastni-natal
Novinka EA: „Zvažovali jsme vlastní Natal“

EA: „Zvažovali jsme vlastní Natal“

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

Reklama

O novém systému pohybového ovládání od Microsoftu, resp. Sony jsme už psali za poslední týden mnohokrát, málokdo však tuší, že podobnou věc chtěli potichu začít vytvářet i lidé z Electronic Arts. Jak říká jejich šéf, John Riccitiello, téměř došlo na investice do výroby speciálního systému, který by byl velice podobný tomu, co představili s velkou slávou zástupci MS. Na druhou stranu je ale opravdu rád, že jeho lidé nemusí nic podobného dělat: „Raději jim [Microsoftu za jejich systém] zaplatím. Zvládnou to lépe a my jen vytvoříme software. Nicméně jsem cítil, že trh podobnou technologii potřebuje, a proto jsem rád, že se ji dočkáme,“ vysvětlil Riccitiello.

Renomovaný šéf EA si ale nemyslí, že pohybové ovládání vyžaduje celá množina herních žánrů, potažmo hráčů samotných. Ohledně Natalu otevřeně řekl, že není přesvědčen o tom, zda bude systém fungovat u všech her, na konto systému od Sony dodal, že si s ovládáním hrál a uznává, že je to legrace. „Opravdu ale nevím, jestli budete hrát třeba takovou FIFU s pohybovým ovládáním. 75minutové hraní se stane utrpením, když budete poskakovat po obýváku. A upřímně, tradiční ovládání je stále zábavné. Nevím, kde třeba takové střílečky skončí, ale ani kamera, či infračervené zařízení vám nedá tolik přesnosti ve střelbě, jakou poskytuje klasický ovladač,“ předkládá svoji myšlenku Riccitiello a uzavírá to tím, že v blízké době se podle něj rozdělí hráčská obec mezi zastánce tradičních a nových systémů ovládání půl na půl…


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama