EA nemá problémy s rušením her
Zrušení střílečky Command & Conquer: Tiberum v řadách některých hráčů vyvolalo téměř všechny možné pocity - od úlevy, přes překvapení, až k naštvání - boss EA, John Riccitiello, s tím ale nemá žádný problém. Naopak, vyjádřil tak, že společnost ročně s klidem zastaví vývoj jedné, až dvou her, když se vývoj zkrátka neubírá žádoucím směrem: „Když něco nenaplňuje naše očekávání… Můžete to změnit prodloužením časové lhůty, přidáním více peněz, změnou konceptu, nebo stopnutím vývoje. Jestli vám záleží na kvalitě, vyberete jednu z těchto možností. Když budete jednu z těchto možností opakovat několikrát, utrpí kvalita,“ říká Riccitiello. Prakticky stejná slova použil také Mike Verdu, který jimi v e-mailu odůvodňoval zastavení vývoje C&C: Tiberium. Tak snad už máme všichni jasněji…