EA dělají hru ve stylu Assassin's Creed
Už v říjnu Vojta psal o tom, že EA touží po vlastní velké open world hře, jako je Grand Theft Auto, Shadow of Mordor, Batman nebo Assassin's Creed. Právě konkurence posledně jmenovaného titulu a série teď skutečně v kancelářích amerického giganta vzniká.
Viceprezident EA Patrick Soderlund si v polovině října v rozhovoru pro IGN postěžoval, že jeho firma sice nabízí RPG nebo sporty, ale začíná pokulhávat v portfoliu akcí. Alespoň těch, které jsou zasazené do velkého otevřeného světa. A proto se rozhodli napodobit svou konkurenci a pustili se do nějakého nového projektu v tomto žánru. Vojta spekuloval, že by se mohlo jednat o duchovního nástupce Star Wars 1313, na které dělají Visceral Games společně s Amy Hennig. A nebo o nějakou novinku od Jade Raymond, která se proslavila prvním dílem série Assassin's Creed.
B je nakonec právně. Jade Raymond a Motive Studios pracují na titulu, kterým chce EA konkurovat především assassínské sérii od Ubisoftu. Finanční ředitel EA Blake Jorgensen teď potvrdil na akci UBS Global Technology Conference v San Franciscu, že práce na hře už se rozeběhly. Jade Raymond, která dříve působila v Ubisoftu, má nyní jeho největší konkurenci pomoci zatopit svému bývalému zaměstnavateli. Jorgensen přiznal, že tohle není kolbiště, na kterém by byli Electronic Arts příliš zkušení, a proto potřebují pomoct o veteránů toho žánru.
Bez zajímavosti není ani skutečnost, že kanadský vývojářský tým Motive Studios sídlí v Montrealu, kde vznikl i Assassin's Creed a až do letošního roku montrealská pobočka vedla vývoj všech hlavních dílů. Kromě této úplně nové IP by ale stále měla být Jade Raymond nějak zapojena i do spolupráce s Visceral Games, takže nakonec může být coby producentka podepsaná třeba i pod jejich Star Wars titulem.