druhe-predstaveni-hororove-akce-dead-island
Novinka Druhé představení hororové akce Dead Island

Druhé představení hororové akce Dead Island

sleepless.

sleepless.

Reklama

První zmínka a screenshoty z first-person zombie akce Dead Island od polského týmu Techland padla už minulý rok v květnu. Od té doby se o hře tvůrci z Techlandu odmítali bavit, poněvadž se soustředili na své další tituly, hlavně na dokončení solidní 3D akce Call of Juarez. Nyní už je však Dead Island opět středem pozornosti. Došlo ke spuštění teaser homepage a zveřejnění nových informací, z nichž krom jiného vyplývá, že Dead Island vyjde nejenom na PC, ale i na konzoli Xbox 360.

Dead Island vypráví příběh zamilovaného párečku (není to uzenina, ale dvojice lidí), jejichž vysněná dovolenka se mění v pořádnou torturu v momentě, kdy s nimi spadne letadlo. Milenci jsou rozděleni a hráč přebírá roli muže, který musí překonat nástrahy ostrova plného nemrtvých obyvatel, aby našel svoji družku a oba dva se pak zachránili.

Dead Island má být nelineární FPS s inovativním systémem zaměřování  a poměrně benevolentním soubojovým systémem, kdy může hráč pro likvidaci nemrtvoláků použít víceméně vše, co mu přijde pod ruku. Tvůrci hovoří o brutálních soubojích, kterým dominuje realistická fyzika a nepředvídatelné chování nepřátel, kteří by měli na zásahy kulek i jiných zbraní a předmětů reagovat jako ve skutečnosti. Vzhledem k tomu, že se však většina z nás nedostala ve skutečnosti dále než k fackám, tak je těžké posoudit, jak moc realisticky budou zombácí-nemrtváci na údery reagovat.

V rámci podpory realistické fyziky bude hráč moci k likvidaci soupeřů použít i ničivých vlastností tekutin, elektřiny a plynu. Co třeba nahnat nemrtvoly do vodou zatopené oblasti a pak je skupinově usmažit s pomocí elektřiny? No mělo by to jít, stejně jako když zapálíte jednoho protivníka, který pak plamenem nakazí i své souputníky. Skupinový oheň bude na střeše, jak se říká.

NPC nepřátelé by měly jednat spontánně a ne dle předem daných algoritmů. Navíc jim tvůrci přidělili několik druhů inteligence, takže se budou jinak chovat osamoceně a jinak ve skupinkách. Svět okolo hráče by si měl existovat po svém i bez zásahu hráče. Když v něm však hráč začne páchat neplechu, tak by se měla situace měnit. Z toho vyplývá, že bude mít hráč poměrně solidní spektrum možností, jak situaci v herním světě – a to kromě jiného znamená i šíření smrtelné nákazy – ovlivnit ku svému prospěchu. K vydání Dead Island dojde až někdy v průběhu příštího roku a obrázky, které vám nabízíme v této galerii, jsou už rok staré. Nové zatím lidé z Techlandu nevydali.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama