DmC nepoběží v 60 FPS, ale nepoznáte to
Není tajemstvím, že snímkovací frekvence stabilních 60 obrazů za vteřinu je pro většinu konzolových vývojářů vzdálenou neznámou. Capcom na své hack'n'slash akci DmC: Devil May Cry demonstruje způsob, jak hráči vnutit představu, že hra skutečně běží takto rychle, ačkoliv je realita poloviční.
Ano, i tak rychlá hra jako DmC: Devil May Cry poběží ve 30 FPS, díky přepracovanému ovládání, rychlému střihu kamery a hlavně odezvě na vaše příkazy budete po celou dobu hraní žít v pocitu, že hra skutečně běží v nativních 60 FPS.
"Během vývoje Dragon's Dogma jsme hodně experimentovali a přišli jsme tak na techniky s Unreal Enginem, díky nimž si při ovládání hry připadáte, jako by běžela v 60 snímcích za vteřinu," říká Hideaki Itsuno ze studia Ninja Theory, které hru připravuje pro Capcom.
"60 FPS je taková ryhlost, kterou pochopí mozek i oči. I se 30 FPS lze ovšem využít takovou metodu, která využije váš mozek, jenž má tu schopnost domýšlet si." Jak bude toto tvrzení vypadat v praxi, se přesvědčíme již v lednu 2013.