Zpět na článek

Diskuze: Denuvo to nezvládlo. Andromeda opět padla

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

The End
The End
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nigfire: Souhlasím, ME Andromeda je moc dobrá hra a mne také velice zabavila. I když se jí nedostává velikého hodnocení, tak já se jí nebojím
dát 8 / 10 protože ME Andromeda mne velice bavila.

JCDenton
JCDenton
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nigfire: Přesně tak! Přemyšlel jsem o tom a hodnotit hry jako Mass Effect je těžké, ta hra má hodně chyb, které je v recenzi třeba zohlednit, ale druhou věcí je, pokud je někdo hardcore sci fi fanoušek jako já a miluje rozhovory a skoro v každé hře se snaží o roleplay, tak v současné herní produkci Mass Effect nemá obdob. Ta hra je výborná, mám nahráno 30 hodin a za tu dobu jsem plnil tunu zajímavých úkolů a to jsem teprve na druhé planetě. Třeba jsem dostal random úkol, že mám jít prohlédnout nějakou jeskyni, tak jsem čekal, že to tam jen vystřílím a bude, ale pak jsem prošel dál a udála se jedna věc, která se odrazila i v příběhu a v reakcích dalších NPC, to je prostě něco úžasného. Příběh se mi moc líbí, u Mass Effectu byla vždy důležutější cesta, než cíl a to platí i u Andromedy. I ty animace nejsou taková hrůza, jak se říká, jelikož zde byl poměrně dost zjednodušený editor postavy, tak se mi podařilo vytvořit i Rydera, který mi byl podobný a nevznikla z toho stvůra, jako v jiných hrách, kde jsem se o to pokoušel :-D zahrajte se ti ten MEA, peněz litovat nebudete, ta hra je natřískaná obsahem a má potenciál, když už nic, tak být důstojným nástupcem trilogie.

Nigfire
Nigfire
Level 0 Level 0
5. 5. 2017 06:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BONDI: Řekl bych že A je správně. Já teď hraju všemi vychvalovaný Horizon Zero Dawn, proti kterému by podle recenzí měl být ME úplný odpad a prostě to tak není. Obě hry dokážou chytit a nepustit, v mém případě to dokonce ME dokázal ještě o fous líp.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 05:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Nier Automata taky, ne ?

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pojďme apologisté, vychvalovat placebo.

TBohdan
TBohdan
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

neztrati... nejdulezitejsi jsou prvni 3 tydny az mesic. Pokud ochrana vydrzi 3 tydny, publisheri muzou byt spokojeni. Co se deje pak, to uz nejak se moc neresi.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
5. 5. 2017 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: jasně o tom mluvím je to přirozený, tohle není problém lidí hráčů, ikdyž ty očekávání jsou možná někdy až příliš ale hlavně je to problém vývojářů kteří radši rejžujou známou značku i s rizikem že dostanou takovej masivní hate, než aby vymysleli něco novýho, to mi neříkej že v bioware by nedokázali vymyslet originální svět pro scifi hru.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Tak samozřejmě, že se jménem přichází očekávání. Taky čekáš lepší výkon od Usaina Bolta, než od nějakýho Tondy Ostropéra...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 06:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@romando: Pravděpodobně DRM budou požadovat hlavně investoři/shareholdeři, kteří tomu moc nerozumí, ale funguje to jako placebo. Sice prodají prakticky stejně, jako by DRM neměli (nebo jsem ještě aspoň neviděl jediný důkaz o tom, že to neplatí), ale mají klid, protože je jejich investice "chráněna".

The End
The End
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 00:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spousta lidí si myslí, že Andromeda je zklamání jara.
Ovšem Existují i piráti, co si i pres nelichotivé výsledky touží
Mass Effect zahrát.
Takže se nabízí 2 možnosti...
První je,
že hra není až tak špatná,
a druhá možnost je ta,
že je to jen situace kterou vítá každý/á z nás a sice -
Když To Mohu Mít Zdarma, Tak To Beru :-D

Tak nebo tak... Lidé ze Studia BioWare mají oslavovat,
že Mass Effect Andromeda stále stojí Hackerum za prolomení :-> :-D

PS : Pro Sheldona Coopera dodám,
že poslední odstavec je SARKASMUS :-D

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximuselitus: Ačkoliv jsi troll, tak tady s tebou musím souhlasit.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
4. 5. 2017 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: rozhodně nemyslím tebe to bud v klidu, ale jsou tu lidi kteří skutečně osobně utočí na lidi co odsuzujou denuvo protože si myslí že jsou to jen piráti co nechtějí ochranu, tyhle lidi tím myslím

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za sebe musím říct, že mi to nijak nevadí. Nemyslím si, že to tvůrci her nějak drasticky pocítí na svém zisku, když někdo na hru nemá (př. nezletilí), nebo krade z přesvědčení, tak si ji nekoupí tak jako tak. Někomu to navíc jde líp i bez ochrany, než s ní (např. Zaklínač vs. Mafia, obé trojky). Nehledě na to, že bývaly časy, kdy jsem jako student měl hluboko do kapsy a tudíž vesele pirátil. Takže to přece teď nikomu nemůžu mít za zlé.

black.k
black.k
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ok omlouvam se psal sem ze pockam 14 dni ... bylo to 3 tydny...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak takový Sniper: Ghost Warrior 3 za ten ztracený čas ani nestojí.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Souhlasím.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
5. 5. 2017 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: já myslím že v dnešní době je čím dál tím víc her kterým velký jméno spíš ubližuje, MEA, Fallout4 nebo třeba Mafie 3, každá z těch her by byla přijata možná i o 50 procent líp kdyby měla jinej název. Kdyby se Mafia 3 jmenovala Gangs of New Bordeaux, možná by se o tom tak nemluvilo, ale rozhodně by to nemělo takovej hate, ale víš co se říká špatná reklama taky reklama.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
5. 5. 2017 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JCDenton: já myslím že hlavní problémy Andromedy byly přehnanej bachlash za kterej si můžou sami vývojáři s těma animacemi, na alespoň částečný zpravení jim stačil jeden patch a ten měl jen kolem 1gb a druhá věc je ta že lidi čekali víc, po celé trilogii a po té pauze, po velkým odsouvání, lidi čekali že to bude bomba 12/10 scifi verze zaklínače, hra která přepíše scifi rpg historii, což se samozřejmě nestalo, hra je to ale dobrá a já osobně si ji taky užívám, má chyby, má problémy, ale jo baví mě.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BONDI: To, že existují piráti, co si chtějí zahrát ME neznamená, že hra není tak špatná jak se říká. Takový DA:I je totální odpad a kolik lidí to bavilo :D

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
4. 5. 2017 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: ono většině těch co jsou tady otevřeně proti denuvu nejde o to že to je ochrana, jak to tady někteří víc retardovaní lidé přednášejí, většině lidí tady vadí že dá firma 100k éček do ochrany hry která je do týdne prolomená a u které nemáš žádnej důkaz že ochrana skutečně zvedla prodeje, když se pak podíváš třeba na MEA, který má denuvo co kdyby těch sto tisíc éček dali radši do animací, vyšlo by to na stejno, vlastně si myslím že to by jim zvedlo prodeje ještě mnohem víc než to denuvo.

Solitarie@email.cz
Solitarie@email.cz
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nier právě také padlo ;) JUPÍÍÍ ! :D

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: mne to prislo jako s Fallout 4 - dobra hra, ale spatny Fallout

Amos
Amos
Level 1 Level 1
5. 5. 2017 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak by tu ochranu mohli odstranit úplně, protože než se hra rozjede tak to trvá sto let. No dobrá, tolik ne, ale občas si říkám jestli jsem ji spustil a nebo ne. A to je na SSD.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
4. 5. 2017 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedina gamesa ktera stale odolava je Total War Warhammer - povedl se tenkrat bypass od voksiho, ale to se bloklo po par dnech a uz rok stale nic.

romando
romando
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
4. 5. 2017 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nepirátim od nepamäti a pirátenie ako také totálne odsudzujem. Ale musím povedať, že ma prelomenie v4 Denuva teší. Bol by som rád, keby sa na DRM herné firmy vysrali a úplne najlepšie by bolo, keby začalo viac veľkých vydavateľstiev vydávať svoje hry na GOGu. DRM je napríklad dôvod, prečo na PC nemáme demo Prey. Pretože nechcú dať čas naviac pre crackerov. A tým poškodzujú normálne platiacich zákazníkov. Nemám právo vyskúšať si hru, aj keď to moji konzoloví kolegovia môžu? A pritom všetci vieme, že to proste bude cracknuté tak či onak...

Reklama
Reklama