Zpět na článek

Diskuze: Denuvo - důvod, proč vymizí pirátské hry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Collinsss
Collinsss
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: chápu ale já si to musím zahrát gameplay mi nic neřekne recenze taky ne. si to musím vyzkoušet abych si udělal obraz o hře tady Dragon Age 3 hráli líbila se mi vyzkoušel jsem si to a prostě je to pro mě P******a jak se říká jeden člověk sto chutí to sedí i na hry. a ještě jedna otázka je to pirátění když jsem si koupil před 13-10 let The Settlers 3 gold edition ale na win 7 se mi nerozjeli tak jsem si stáhl verzi z gogu a dal jsem svůj cd klíč ?

Renee
Renee
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Jo, samozřejmě máš pravdu, já úplně nelobuju za warez, jenom mě štve tady ta logika vývoje věcí...
Určitá skupina lidí ty hry krade, tak začneme do her přidávat DRM co zatěžují PC, přidáme požadavky na konstantní připojení které má v případě pomalého internetu drastické dopady na hratelnost, přidáme úžasné sociální funkce které každého akorát prudí. To vše pro tu šanci že se to třeba nepovede crackerům pirátit a tak si ta skupina naše hry nezahraje. Juchů, vítězství!
Ale že platící zákazníci jsou zpruzení tím, že když si chcou zahrát, musí zapnout Steam, Uplay, Origin, přihlásit se do Autologu, zaregistrovat do Social Clubu a pak teprve mohou spustit hru, jim už je buřt. A ještě protože je to všechno stojí kopec peněz, si za to vše řeknou o "ósmnácét, kamó".

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Renee: Já ti rozumím, ale i přesto souhlasím s tím, co psal KamiLZ. Je to prostě přirozené riziko. Nikomu se vám nikdy nestalo, že jste koupili v dobré víře něco i drahého (tedy ne chleba, ale třeba mobil, monitor, ledničku, boty, bundu, cokoliv) a docela rychle jste zjistili, že to až tak úplně nenaplnilo představy? Že ty boty vlastně tlačí a nerozchodily se? Že lednička je hlučná, ačkoliv to recenze nezmiňovaly? Atd.

Renee
Renee
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KamiLZ: Když si v obchodě kupuju jídlo, většinou vím, co kupuju a jak to bude chutnat. Stejně tak jsem se v případě GTA V domníval že se mi bude hrát jako GTA IV, se kterým jsem problémy neměl. A tak mě vyhozené peníze mrzí.
Když jsem si včera v lidlu koupil nějákej chleba tak jsem doma taky byl zklamanej z toho že to není ten chleba co kupuju v pekárně a znovu si ho nekoupím.
Ale dvacka a 1600 je rozdíl, a tak jsem vlastně rád že jsem si koupil jen jeden bochník a ne 80 bochníků. Stejně tak bych rád obětoval třeba kilčo za zkušební verzi toho GTA.

Renee
Renee
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Abych ti trochu odporoval, uvedu příklad GTA V. Kde na světě bych našel člověka co by mi tu hru nedoporučil? A tak jsem předobjednával digitálně na PS4, očekávajíc zábavný singleplayer a nekončící tuny zábavy v multiplayeru.
Ale! Hra se mi ovládá naprosto příšerně. Dokud jsem nenapálil ten "aim assist" nebo co na plné kule (tedy jak zmáčknu tlačítko pro míření, automaticky mi to zacílí na hlavu nepřítele) tak jsem nebyl schopný vyhrát ani v triviální přestřelce, o MP ani nemluvě.
Mít warez (na PC), tak pokrčím rameny, odinstaluju, zalituju že takhle bezesporu kvalitní hru nemůžu hrát a život jde dál. Mít aspoň disk, tak to po dohrátí příběhu jdu vrátit ať mě to místo 1600 stojí třeba jenom litr.
Skutečnost byla taková, že jsem prošel příběh (byl to pro mě spíš interaktivní film), do 20. úrovně jsem se snažil dát šanci multiplayeru, ale prostě zapojení hráče je s tím auto-aimem mizivé a člověka to prostě nechytne.
Od těch dob mi v knihovničce visí položka za 1600 kterou už asi nikdy hrát nebudu a peníz mi to nevrátí. Kdybych si to koupil na Steamu a měl stejný problém, mlátil bych se do hlavy daleko víc, že jsem nezkusil nejdřív warez.

Pozn.: nejsem žádný progamer, ale jinak se mi ve hrách daří docela obstojně, inFamous, Battlefront, Destiny, JC3, vše bez problému. Jen GTA V mi nesedlo.

HALL147
HALL147
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě to nějakej borec prolomí. Kolik takových ochran bylo. Vydrží pár měsíců a pak budou na netu.

JCDenton
JCDenton
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A crackeři nebudou mít co žrát

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vikyy98: A lidi s takovými argumenty taky těm obhájcům rozumného pirátění dělají jen špatnou reklamu. "Chcu hrát každou hru co vyjde, ale platit za to nebudu, protože ty hry jsou trapné/nudné/hloupé/s****y a vůbec za ty peníze nestojí." Proboha může mi (zřejmě naprostému tupci) někdo zkusit vysvětlit, proč někdo hraje hry prostě jen z principu, i když se mu hnusí? To jako že "když je to zadarmo, tak proč to nevyužít"? Zadarmo asi bude i kolonoskopie, jdeme na to!

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vikyy98: no tak je nehraj a nebreč. Já taky na CoD či AC nadávám, ale nemám touhu je hrát.

IDKFA
IDKFA
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle zpráva se objevila snad všude. Ale moc se mi to nezdá, protože ti, co se zabývají crackováním si většinou nevylívají srdíčko na veřejně přístupných místech.

Aby to nebyla jenom chytrá reklama na Denuvo (nechystá se ta společnost náhodou v nejbližší době na burzu?)...

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KamiLZ: Je tam akorát nějaká steamovská DRM pokud vím, ale protože máš ten Steam spuštěný, tak o tom nevíš.

Blacksite
Blacksite
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nerika se nahodou, Pokud nekdo rika, ze to nejde, prijde nejaky jiny blbec, co to nevi a udela to :)

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Proto je dneska možnost vrácení hry na steamu, třeba ;)

EnterTheNameHere
EnterTheNameHere
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pirátské hry nevymizí z jednoduchého důvodu - GOG. Za GOGem stojí slušná kupní síla lidí, kteří nechtějí DRM, stojí za ní i vývojáři, kteří chtějí lidem nabízet hry bez DRM (i na Steamu tak nemají DRM).

Ale ironii stranou, DRM které zbytečně zatěžuje či sleduje hráčův počítač, je svinstvo. Nedivil bych se, kdyby chtěli distribuovat hry s elektronickým podpisem na čipové kartě. Nebo ještě lépe - rovnou streamovat hru z jejich serverů... Musím říci, že kdyby mi na konzoli u některých her nevadilo ovládání, tak budu hry co mají takové DRM hrát pouze tam.

tttom258
tttom258
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarcze: Twitch je k tomuto účelu super :)

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sry DBL PST.

stindemona@seznam.cz
stindemona@seznam.cz
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: No to je snadná věc, nikdo tě nenutí si ty hry kupovat, natož je hrát. Když se ti nelíbí podmínky, tak prostě nehraj. Nevidím na tom nic složitého. Na místo křiku jak jsou ti prodejci a výrobci her zlí a nutí tě do toho či onoho a ještě tě sledují. :D

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To, že doživotně buzerují poctivé hráče, jen aby si ostatní nemohli čistou verzi stáhnout za půl hodiny, nebo spoty "pirátství je zločin", "nekraďte", co dávají na poctivě zakoupená DVD, je nedozírný hnus.

Tom11
Tom11
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabča IV. Láskyplná: MGS V byl cracklej v den vydani...

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám rád pirátský hry protože nejsou zavirovaný Uplayem, Originem, Facebookem a neustálou touhou furt aktualizovat, nešmataj neustále něco na netu, nesbíraj neustále nějaký informace z vašeho počítače a prostě celkově vás nevotravujou a zbavené online komponentů i o něco líp šlapou. Antivir nepoužívám, ale pokud jsem měl někdy problém se spuštěním hry na PC, vždy se jednalo o originální verzi a nějakej problém s internetem a přihlašováním do nesmyslných služeb. Nechápu proč platící zakazník nemá možnost volby a nemůže hru koupit na fyzickém disku bez online fakjůbič sociálního balastu a CPU zatěžujících nadstaveb/zbytečností/hovadin typu Uplay. Z placených služeb u mě vede GOG.

Tahle zpráva (pokud je pravdivá-četl jsem to na KOTAKU, ale ani tam se neuvádí, kdo jinak celkem nemluvné crackery z 3DM zpovídal) právě nechtěně odstartovala soutěž v prolomení DENUVO. Je jen otázka času, než někdo přijde na netradiční systém prolomení.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HumanDeath: Mno... právně ne. :)

Renee
Renee
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KamiLZ: Mam PCčko schopné hraní sotva týden, ty refundy na Steamu jsem nezažil, to mi jako fakt vrátěj plnou palbu když jim po pár hodinách GTA řeknu že se mi to nelíbí a že chci prachy zpátky?

Collinsss
Collinsss
Level 1 Level 1
8. 1. 2016 04:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdyby aspoň dělali dema kde si můžu vyzkoušet hru než za ní dám peníze.proto stahuji hry vyzkouším a když mě baví víc jak několik hodin tak si rád za ní zaplatím, ale když si jí nemůžu vyzkoušet viz právě Just Cause 3 tak si já kupovat nebudu a konec. Dragon Age:Inquisition jsem si stáhl a vyzkoušel bavila mě jenom 3 hodiny tak jsem ji odinstaloval a kupovat si jí nebudu.můžete mě hatovat takhle to dělám už pár let.

Drotman
Drotman
Level 8 Level 8
7. 1. 2016 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HALL147: Ja to isté.

Mám dosť hier na steame a keď som si pred dvomi týždňami nainštaloval jednu adventuru hádajte čo, musel som si z netu stiahnuť crack, aby sa to milému steamu uráčilo spustiť, to čo už je aby som si na zakúpené hry musel zháňať crack aby mi vôbec išli?! Nech si svoje drm láskavo strčia, zaplatil som za hru a očakávam, že mi pôjde a nie, že si budem musieť hladať crack aby sa to uráčilo steamu, originu, uplayu a všetkým ostatným spomalovačom pc spustiť.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN: Já jsem si hodně dlouho myslel, že první odstavec je sarkasmus. Bohužel asi není. To snad nemyslíš vážně...
Méně kulturní budou, protože nemůžou hrát hry za peníze? Existuje spousta nemálo "kulturních" her, které jsou zdarma. Ruku na srdce, ty nejdražší hry (AAA tituly) málokdy člověka nějak skutečně obohatí. A i kdyby, tak skoro každá AAA hra bude jednou k sehnání za zlomek ceny. Klesne snad stářím její "kulturní" přínos?
Ebooky - knihy se kupovaly vždycky, bez ohledu na bohatství rodiny. Býval to klasický vánoční dárek. Pokud se dítěti knihy nekupují, je to chyba rodičů. Možnost ukrást knihu zdarma navíc není žádný argument, protože ještě pořád existují knihovny...
Hudba - to bys mi asi musel popsat ty, protože tady mě fakt nic nenapadá :)
Filmy - 95 % filmové produkce, kterou někteří mají potřebu krást (nebo dávat šílené peníze za návštěvu kina), se jednoho dne dostane do televize. Zadarmo. Já nemám nejmenší problém si ty 3 roky počkat, viděl jsem takhle všechny ty kasovní trháky, které ostatní nedočkavci musí vidět nejlépe den před premiérou. A světe div se - ten film je POŘÁD stejný, i za ty tři roky. Teď tuším o víkendu bude v TV např. Gravitace, o tom filmu se mluvilo i v hPodu. Takže teď se na to všichni naprosto legálně můžou podívat ZDARMA a své rozhledy si rozšířit.

Tak proboha o jakém menším rozhledu a primitivnější společnosti to mluvíš? Primitivnější společnost spíše bude, když nám všem všechno spadne do náruče jakmile si na to pomyslíme a nebude potřeba vůbec uvažovat, co je hodno peněz, kdy se co vyplatí koupit, co opravdu potřebuju, jak zajít do knihovny, jak si oblíbenou písničku nahrát z rádia, jak ...

Reklama
Reklama