„Dělal jsem, co jsem mohl.“ Vývojář Concordu soucítí s tvůrci Marathonu
Bývalý vývojář neúspěšného titulu Concord prosí hráče, aby nebyli na Marathon tak tvrdí.
- Hráči předpovídají Marathonu stejný osud jaký potkal Concord
- Stream ze hry moc hráčů neoslovil
- Bývalý vývojář Concordu soucítí s vývojáři s Bungie
Marathon od společnosti Bungie se nedávno představil v prvních záběrech na oficiálním streamu. První reakce jsou však spíše vlažné a na sociálních sítích a Redditu se hře předpovídá podobný osud, jaký potkal Concord. Tento hero shooter od společnosti Sony byl kvůli obřímu nezájmu hráčů stažen z prodeje necelý měsíc po vydání.
Bývalý vývojář z Firewalk Studios, vystupující na Redditu pod přezdívkou MrSpug, napsal, jak složité pro něj a jeho studio bylo sledovat, jak celý jejich projekt selhává a stává se terčem posměchu na internetu. Dále uvedl, že soucítí s vývojáři z Bungie, kteří vložili do vývoje Marathonu spoustu úsilí, a chválí je za to, že se snaží prorazit v žánru s tak silnou konkurencí.
„Pracoval jsem na Concordu a dělal, co jsem mohl,“ dodal. „Nevyšlo nám to. Prosím, netrestejte ostatní za naše chyby.“