„Dělal jsem, co jsem mohl.“ Vývojář Concordu soucítí s tvůrci Marathonu
i Zdroj: Sony Interactive Entertaiment
Marathon Novinka „Dělal jsem, co jsem mohl.“ Vývojář Concordu soucítí s tvůrci Marathonu

„Dělal jsem, co jsem mohl.“ Vývojář Concordu soucítí s tvůrci Marathonu

Andrej Holátko

Andrej Holátko

2
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Bývalý vývojář neúspěšného titulu Concord prosí hráče, aby nebyli na Marathon tak tvrdí.

Reklama


  • Hráči předpovídají Marathonu stejný osud jaký potkal Concord
  • Stream ze hry moc hráčů neoslovil
  • Bývalý vývojář Concordu soucítí s vývojáři s Bungie

Marathon od společnosti Bungie se nedávno představil v prvních záběrech na oficiálním streamu. První reakce jsou však spíše vlažné a na sociálních sítích a Redditu se hře předpovídá podobný osud, jaký potkal Concord. Tento hero shooter od společnosti Sony byl kvůli obřímu nezájmu hráčů stažen z prodeje necelý měsíc po vydání.

Bývalý vývojář z Firewalk Studios, vystupující na Redditu pod přezdívkou MrSpug, napsal, jak složité pro něj a jeho studio bylo sledovat, jak celý jejich projekt selhává a stává se terčem posměchu na internetu. Dále uvedl, že soucítí s vývojáři z Bungie, kteří vložili do vývoje Marathonu spoustu úsilí, a chválí je za to, že se snaží prorazit v žánru s tak silnou konkurencí.

„Pracoval jsem na Concordu a dělal, co jsem mohl,“ dodal. „Nevyšlo nám to. Prosím, netrestejte ostatní za naše chyby.“


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama