Death Stranding 2 bylo „příliš dobré“. Tak přišly změny
Odezva od playtesterů pokračování Death Stranding byla podle jeho autora Hidea Kojimy natolik dobrá, že sáhl po změnách. Chtěl se tak vyhnout mainstreamu.
- Death Stranding 2 prodělalo v polovině vývoje změny. Hideo Kojima se totiž obával, že hra je příliš mainstreamová.
- V rozhovoru to prozradil spoluautor soundtracku Yoann „Woodkid“ Lemoin.
- Ke změnám došlo především ve scénáři a také v několika gameplayových prvcích.
„Byl tu jeden klíčový moment, bylo to asi v polovině hry, kdy za mnou [Kojima] přišel a řekl: Máme problém,“ vyprávěl v rozhovoru pro magazín Rolling Stone Yoanne „Woodkid“ Lemoin. Podle hudebníka pracujícího na soundtracku hry japonskému vývojáři vadilo, že odezva od playtesterů byla příliš pozitivní.
„Líbí se jim to až příliš. To znamená, že je něco špatně, musíme něco změnit,“ řekl podle Lemoina Kojima. Následně mělo dojít ke změnám ve scénáři i v herních prvcích. „Myslel si, že jeho práce není dostatečně polarizující a nevyvolává dostatek emocí,“ dodal Lemoin.
„Pokud se [vaše práce] líbí všem, znamená to, že je mainstreamová. Znamená to, že je konvenční. Znamená to, že je už předem připravená na to, aby se lidem líbila,“ měl pokračovat Kojima.„To nechci. Chci, aby si lidé oblíbili věci, které se jim nelíbily, když se s nimi setkali poprvé, protože právě tak si něco skutečně zamilujete,“ měl pronést vývojář.
Pro Woodkida byla podle jeho slov spolupráce s Kojimou „opravdu přínosná“, protože ho vývojář mimo jiné přesvědčil, že „nedělá věci proto, aby se lidem líbily, ale aby jimi trochu pohnuly a dojaly je.“ V rozhovoru Lemoin také mluvil o tom, jaké výzvy přináší psaní hudby pro médium, které se mění v reálném čase v závislosti na rozhodnutích hráče.
Death Stranding 2 vychází na PS5 26. června, recenzi už najdete na webu.