Days Gone 2 mělo být definitivní edicí jedničky, autoři plánovali další dva díly
i Zdroj: Hrej.cz
Days Gone Novinka Days Gone 2 mělo být definitivní edicí jedničky, autoři plánovali další dva díly

Days Gone 2 mělo být definitivní edicí jedničky, autoři plánovali další dva díly

Radek Raudenský

Radek Raudenský

12. 1. 2022 09:14

Před pár dny jsme vás informovali o tom, že Days Gone mělo za dobu své existence prodat více než devět milionů kopií – osm milionů na konzolích a další milion skrze Steam. Alespoň to tvrdil Jeff Ross, ředitel vývoje Days Gone, který v roce 2020 ze studia Bend odešel. Informace o této sérii jsou ale očividně stále žádané, Ross se tak rozpovídal také o plánech s pokračováním pro USA Today.

Reklama

  • Jeff Ross, který na Twitteru informoval o počtu prodaných kopií Days Gone, se dále vyjádřil k pokračování této série
  • Další díl měl být definitivní edicí toho prvního
  • V pokračování se mělo objevit mnoho nových mechanismů

Dle jeho slov by mu pokračování Days Gone dovolilo udělat „definitivní edici“ prvního dílu, kde by se už nemusel za všechno omlouvat. „Nejdříve se musíte plazit, abyste mohli chodit, až pak můžete běhat. Vidím to teda jako trilogii. První hry jako Batman: Arkham nebo Uncharted jsou jednoduché. Jsou to platformy, na kterých se bude dále stavět. V prvním Uncharted jste plavali na hladině. Ve druhém nebo třetím dílu jste šli pod hladinu, ve čtvrtém se potápíte s výstrojí. Nezačali s potápěním, ale postupně se k tomu dopracovali. Stejně tak Horizon Forbidden West bude mít potápění. Jsou to věci, které jste nejspíš chtěli v prvním dílu, ale prostě vám došel čas. Takže vytvoříte to minimum a doufáte, že zbytek představíte v pokračování.“

Days Gone prodalo přes 9 milionů kopií, více než Ghost of Tsushima. I tak šlo o zklamání, tvrdí bývalý vývojář
i Zdroj: Hrej.cz

Days Gone prodalo přes 9 milionů kopií, více než Ghost of Tsushima. I tak šlo o zklamání, tvrdí bývalý vývojář

Před pár dny jsme se dozvěděli, že samurajská akce Ghost of Tsushima prodala přes 8 milionů kopií. Vývojáři ze studia Sucker…

7. 1. 2022 17:46

V Days Gone se mělo dále stavět na příběhu jedničky, přesněji na vztahu Deacona a Sarah. „Jo, jsou zpátky, ale třeba nejsou šťastní. Jasně, před apokalypsou byli svoji, ale co v budoucnu? Určitě bychom zachovali silné vyprávění, motorky. Ale šli bychom dále v technických možnostech.“

„Upřímně, to plavání v Days Gone je to nejhorší“ vysvětluje Ross, podle kterého tato možnost chyběla kvůli technickým problémům. Celé studio o tom vědělo, a to zejména po testování, kdy 75 % hráčů umíralo na utonutí. Když se ale plavání začalo skutečně designovat, bylo už pozdě. Společně se tak designeři rozhodli ukotvit v příběhu strach z vody.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama