David Cage mluví o dalším směřování
Ačkoliv jste si ještě ani nemohli zahrát Cageovo poslední dílko Heavy Rain (v Japonsku vychází teprve zítra, v Evropě se objeví příští pátek), šéf studia Quantic Dream má plnou hlavu nápadů, kam by chtěl směřovat vývoj svého dalšího titulu. Jedno je jisté - už žádné další příběhy o sériovém, mystickém a kdovíjakém vrahovi. "Heavy Rain je konečná stanice mé osobní trilogie, kdy jsem se prakticky pokaždé snažil vyprávět ten samý příběh, akorát v jiných kulisách." Těmi jinými kulisami samozřejmě myslí Omikron: Nomad Soul a Fahrenheit. A byť další titul ještě samozřejmě nemá nějaké pevné obrysy, z náznaků se dá vytušit o co půjde.
"Máme veliký zájem o pohybovou technologii od Sony. Až ji dostaneme, tak si s ní trochu pohrajeme a, asi jo, asi s ní něco i uděláme." To by však nemusel být jediný titul, který by Quantici připravovali. Eventualitou totiž je i hra, zaměřená čistě na multiplayer. "Myslím, že je to možné a určitě se jedná o určitou výzvu. A to je vždycky fascinující. Viděl jsem, kolik námahy stálo vyvinout Heavy Rain, krystalicky čistou singleplayerovou záležitost a nemám sebemenší představu jak by měla vypadat čistě multiplayerová hra. Ale to je na tom právě to krásné." Ok, takže World of ARCraft! Chápete ten vtip, že...