Dante’s Inferno pekelně podobné God of War?!
Série God of War, která exkluzivně vychází na PlayStationu a letos by se mohla dočkat třetího dílu, je svoji kvalitou zcela určitě hodná všeobecného uznání. Tenhle obdiv pak může úplně jednoduše přerůst v napodobování, což se dá při nedostatečném maskování velice rychle odhalit. Povedlo se to redakci PSM3 magazínu, která měla tu možnost zakusit titul Dante’s Inferno, jenž vzniká v EA Redwood Shores pro PC, PS3 a Xbox 360. Po letmé zkušenosti se v posledním čísle zmiňovaného plátku objevila informace, že obě hry jsou až nebezpečně podobné, a to například v rovině rozložení ovládání, nebo způsobu boje, kde se počítá s mixováním lehkých a těžkých útočných komb. Společně s tím se v Dante’s Inferno objeví magie a podobný systém sbírání zdraví z padlých protivníků. Přítomny pak budou i Quick-Time eventy, kde budete čelit obřím příšerám v prý velice působivých bitvách.
Velké míry podobnosti si jsou vědomi sami vývojáři, nesnaží se nic obhajovat, ale slibují, že ten zásadní rozdíl oproti God of War bude prostředí – čeká nás drsné peklo s nehostinnými lokacemi přeplněnými nebezpečím na každém kroku. Možná podobně, jako tomu bylo v Dead Space, hře, kterou mají EA Redwood Shores rovněž na svědomí.