dalsi-soubojove-informace-a-nove-obrazky-z-rpg-tales-of-legendia
Novinka Další soubojové informace a nové obrázky z RPG Tales of Legendia

Další soubojové informace a nové obrázky z RPG Tales of Legendia

sleepless.

sleepless.

Reklama

Společnost Namco zveřejnila další střípky informací a nové ukázky z očekávaného PS2 RPG Tales of Legendia, které vyjde až v roce 2006, což je poněkud nepříjemné. Hra totiž s každým novým updatem vypadá lépe a lépe.Jako obvykle mají nové obrázky v naší galerii co dočinění i s novými informacemi. Tentokrát se info týká soubojů, konkrétně útěku ze souboje a systému, jež by měl zajistit, že souboje nebudou nudnou a uspávací záležitostí. Utíkání ze soubojů je v konzolových RPG titulech zcela tradičním prvkem. Ve většině titulů je však zpracován víceméně stejně a pravděpodobnost úspěchu útěku je dílem výpočtů na pozadí, o nichž hráč nemá ani ponětí. Tales of Legendia proto přichází z jednoduchým a daleko průhlednějším systémem. Vždy když hráč zvolí možnost útěku z bitvy, tak se začne odpočítávání během něhož souboj normálně pokračuje. Až se odpočet zastaví na nule, tak souboj konečně skončí a postavy z něj utečou za jakoukoli cenu. Další informace se týká prvku zvaného caution signal, který se postará o dynamiku bitev. Díky tomuto prvku totiž bitvy nejsou čistě tahové a hráč nemůže donekonečna přemýšlet o to co dělat dál. Pokud to chce udělat musí hru regulérně zapauzovat. Jinak se totiž po čase nad soupeřovými postavami objeví malé ukazatele, jež mají naznačit kolik časů zbývá než soupeř zaútočí. Z ukazatelů se dá rovněž vyčíst jaký druh útoku soupeř chystá a připravit se například na supersilné kombo.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama