Counter-Strike Online míří do Asie
Nejdříve FIFA Online, pak Company of Heroes Online a teď Counter-Strike Online. Množství dobře známých her, které vývojáři a vydavatelské společnosti přetváří pro asijské trhy do online multiplayer only podoby, se nám začíná nebezpečně rozrůstat. Že by si konečně západní společnosti uvědomily, jakým způsobem uspět na asijských trzích? Zdá se, že ano.
Counter-Strike Online od Valve bude v několika asijských zemích (Jižní Korea, Čína, Tchaj-wan, Japonsko) prodávat a provozovat společnost Nexon, která kromě jiného provozuje jedno z nejúspěšnějších MMO na světě – Maple Story (uživatelská základna této hry činí cca 57 milionů hráčů). Jak prozradil CEO Nexon Japan David K. Lee, tak je jeho společnost pevně rozhodnutá rozšířit popularitu Counter-Strike mezi hráče v celé Asii tím, že hratelnost upraví přesně na míru jejich hodně specifickým potřebám.
Zatím není jasné, jestli bude Counter-Strike Online vyžadovat od asijských hráčů použití nějaké speciální verze Steamu, ale spíše ne. Podobné komplikace by totiž zpopularizování CS v Asii nijak nepomohly a už takhle to bude mít dílko od Valve nesmírně obtížné. Counter-Strike totiž není zrovna ten typ hry, který hráče v Asii tradičně nějak zvlášť zajímá. Rádi se však úspěchem CSO necháme překvapit.