CoD 2: The Big Red One multiplayer poběží na middleware od DemonWare
Společnost Activision a tvůrci z týmu Treyarch se zřejmě nevzrušují žalobou podanou týmem Spark a nadále pokračují ve vývoji konzolové válečné 3D FPS CoD 2: The Big Red One, jež podle posledních informací nabídne podporu multiplayeru až pro 16 hráčů.
To bude možné díky využití technologii State Engine od společnosti DemonWare, která je nezávislá na platformě (je mu jedno zda-li jde o Xbox, či PS2), podporuje hraní na lokální síti (LAN) i přes internet a hlavně je rychlý a dokáže se vypořádat s mnoha jinak obvykle krizovými situacemi způsobující v jiných titulech lag, nebo spadnutí spojení.Call of Duty 2: The Big Red One koupit na Bontonlandu je další díl v konzolové 3D FPS sérii, který už nevytváří tvůrci z výše zmíněného týmu Spark Unlimited, ale lidé z týmu Treyarch. Kromě daleko zajímavějšího designu misí v singleplayer kampani i multiplayeru se bude druhý díl logicky zabývat i jinou dobou a jinými bitvami, dále nabídne nové grafické zpracování, větší interaktivitu úrovní i viditelné zapojení hráče do procesu rozhodování o dalším vývoji situace.