CDV USA se spolehne na Trymedia Games
Severoamerická divize německé společnosti CDV Software Entertainment se v případě hned několika chystaných titulů rozhodla jít cestou nejmenšího zla (nákladů) a nevydá je v USA/Kanadě v tradiční krabicové podobě, ale nabídne je zájemcům pouze v podobě digitální. Využije přitom možností docela známého distribučního kanálu firmy Trymedia Systems, která patří pod společnost Macrovision. V první várce titulů, jež budou v severní Americe dostupné pouze skrze Trymedia Games, se nachází několik let stará RTS Blitzkrieg i tři datadisky (dva klasické a jeden standalone) pro ni (Mission Kursk, Mission Barbarossa, Green Devils) a erotická akční adventure LULA 3D, jež po mnoha letech vývoje vyjde v Evropě 10. února a v severní Americe skrze Trymedia Games někdy během března. V případě všech uvedených titulů je docela zřejmě proč je CDV USA vydá pouze v digitální podobě. Jde totiž buď o starší (Blitzkrieg), nebo obsahově kontroverzní (LULA 3D) tituly, jež by se na pultech obchodů vedle aktuálních hitů jen těžko prosazovaly. Svoji roli hrají také náklady, které budou při použití tohoto způsobu mnohem menší. Vydání skrze Trymedia Games má navíc své výhody i pro hráče. Všechny hry si totiž budou moci ze všeho nejdříve vyzkoušet a když se jim bude něco líbit, tak si jednoduše koupí kód a z trial verze si udělají během chvilky verzi plnou bez nutnosti cokoli dalšího stahovat, nebo platit.