CD Projekt dál loví posily. Do studia míří vývojář Baldur's Gate 3
i Zdroj: CD Projekt Red
The Witcher 4 Novinka CD Projekt dál loví posily. Do studia míří vývojář Baldur's Gate 3

CD Projekt dál loví posily. Do studia míří vývojář Baldur's Gate 3

Tomáš Trněný

Tomáš Trněný

Polský CD Projekt Red hlásí další zvučnou posilu. S vývojem Zaklínače 4 bude pomáhat Felix Pedulla z Larian Studios.

Reklama


  • K vývoji Zaklínače 4 se připojuje Felix Pedulla.
  • Pedulla působil šest let ve studiu Larian, které stojí za Baldur's Gate 3.
  • V posledních letech působil v Larian Studios jako Senior Cinematic Designer.

Klenot od studia Larian Baldur's Gate 3 získal v době svého vydání všechna myslitelná ocenění, čímž zopakoval úspěch třetího Zaklínače o několik let zpátky. Nyní se cesty autorů obou her alespoň zčásti protínají, CD Projekt Red totiž v rámci vývoje čtvrtého dílu zaklínačské série přetáhl jednoho z hlavních vývojářů Larian Studios.

K polskému studiu se nově připojí Felix Pedulla, který v Larianu působil šest let. Na starost měl filmové sekvence pro Baldur's Gate 3. „Po neuvěřitelné a upřímně divoké šestileté jízdě s úžasným týmem Larian Studios začíná nová kapitola. Jsem nesmírně vděčný za každý chaotický, kreativní a nezapomenutelný okamžik, který jsme sdíleli. Společně jsme vytvořili skutečnou magii a navždy si budu vážit lekcí a vzpomínek. Obrovské poděkování patří všem mým neuvěřitelným kolegům a přátelům, které jsem poznal,“ uvedl na síti LinkedIn.

„Jakmile jedno dobrodružství končí, další začíná! S nadšením oznamuji, že se připojuji k legendárnímu týmu CD Projekt Red jako Senior Cinematic Designer! Příležitost připojit se k jednomu z nejambicióznějších studií v oboru je splněným snem. Je čas vyměnit kostky z Baldur's Gate za trochu polské oceli a pustit se do tvorby epických filmových scén,“ oznámil Pedulla přestup k CD Projektu.

Nejde přitom o první velkou posilu polského studia v posledních týdnech. V první polovině listopadu se k vývojářům Zaklínače 4 připojil Karel Kolmann, který předtím působil ve studiu Warhorse jako gameplay designer. Studio stojící za dvěma díly Kingdom Come: Deliverance Kolmann opustil po osmi letech.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama