Capcom potvrdil, že ray tracing a 3D audio z remaků Resident Evil odstranil omylem
i Zdroj: Capcom
Resident Evil 2 Novinka Capcom potvrdil, že ray tracing a 3D audio z remaků Resident Evil odstranil omylem

Capcom potvrdil, že ray tracing a 3D audio z remaků Resident Evil odstranil omylem

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

18. 4. 2023 18:23

Společnost Capcom se hráčům omluvila za potíže způsobené neplánovaným odstraněním některých funkcí titulů Resident Evil 2 Remake a Resident Evil 3 Remake. Z nich před pár dny záhadně zmizely možnosti ray tracingu a v případě trojky také 3D zvuku Dolby Atmos. Společnost potvrdila, že šlo o technickou chybu.

Reklama

  • Capcom se omlouvá hráčům
  • Ray tracing a Dolby Atmos zmizel z remaků Resident Evil na počítačích nedopatřením
  • Brzy přijde náprava

"Jsme si vědomi přetrvávajícího problému s možností ray tracing, která se nezobrazuje v grafické nabídce a předvolbách. V budoucí aktualizaci to vyřešíme a omlouváme se za případné nepříjemnosti." napsala firma na svůj oficiální Twitter.

Odpověděla tak na otázky hráčů, kteří spekulovali, proč k změnám došlo. Na situaci upozornili uživatelé subredditu zaměřeného na počítačové hraní a zpráva se rychle rozšířila internetem. Objevovaly se názory, že šlo o prachsprostý přehmat, ve hře ale byla i možnost hlubších technických problémů například na straně společnosti Nvidia.

Magazín IGN připomíná, že Capcom už jednou musel hasit podobné problémy. To když při vydání verzí her pro současnou generaci konzolí zároveň aktualizoval PC verze her, právě s výše zmíněnými technologiemi. Zvýšení hardwarových nároků a technické změny ale vedly k horšímu běhu hry na některém hardwaru, kde dříve běžela normálně (týkalo se to remaků Resident Evil 2 a 3 a klasického Resident Evil 7). Studio později umožnilo výběr mezi původní a vylepšenou PC verzí.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama