capcom-chysta-specialni-edici-devil-may-cry-3
Novinka Capcom chystá speciální edici Devil May Cry 3

Capcom chystá speciální edici Devil May Cry 3

sleepless.

sleepless.

Reklama

Akční titul Devil May Cry 3 patřil k tomu nejlepšímu čeho se majitelé konzole PS2 minulý rok dočkali, čemuž odpovídal i komerční úspěch hry. Díky němu si mohla společnost Capcom dovolit přípravu titulu Devil May Cry 3: Dante's Awakening Special Edition, který se na trhu (zatím jenom v severní Americe) objeví 24. ledna za cenu pouhých 19.95 dolarů, protože se jedná o titul v řadě Greatest Hits.

Devil May Cry 3: Dante's Awakening Special Edition samozřejmě nabídne kompletní obsah původní hry a k tomu navíc celou řadu nových prvků a bonusů. K dispozici bude nová hratelná postava, kterou není nikdo jiný než Virgil, což je Dantovo ďábelské dvojče ovládající svůj unikátní bojový styl zvaný Dark Slayer. Hráči se ve speciální edici dočkají i nového bose jménem Jester, který sice byl v původní hře k vidění, ale pouze v animačkách. Ve hře samotné se neobjevil. Poměrně zajímavě zní nový prvek zvaný Turbo, jež by měl už tak frenetickou DMC 3 akcí urychlit o celých 20%, což může pro slabší povahy znít prakticky nehratelně, ale hardcore příznivci celé série z toho budou jistě nadšeni. Stejnou radost jim určitě udělá i upravený výběr obtížnosti hry, který bude sestávat z 5 progresivně obtížnějších stupňů a nabídne zbrusu nový Very Hard mód. Další novinkou je Movie mód, který umožní přehrávat všechny odemknuté animačky buď za sebou jako film (Movie), nebo zvlášť. Změn dozná i Continue systém, který hráči nabídne dvě možnosti. Buď bude možné využít žlutého orbu a začít po zabití od posledního checkpointy, nebo bude možné využít zlatého orbu, při jehož použití hráč začne na stejném místě, kde zemřel a to třeba milionkrát. Jen musí mít k dispozici zlatý orb. Bez něj začne z posledního checkpointu. Třešní na dortu speciální edice DMC 3 je nový mód Bloody Palace, kde bude hráč v roli Danta čelit masám nepřátel a půjde o to co nejdéle přežít.

 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama