Bývalý šéf Rockstaru vysvětlil, proč nevznikl Bully 2
Dan Houser, bývalý šéf a spoluzakladatel Rockstar Games, prozradil, proč se hráči nedočkali pokračování titulu Bully.
- Na Bully 2 nedošlo podle Dana Houser kvůli nedostatku lidských zdrojů.
- Podle spoluzakladatele studia Rockstar ale projekt stále žije.
Už příští rok oslaví Bully od Rockstar Games dvacet let. Titul vydaný v roce 2006 se sice tehdy dost lišil od jiného počinu studia Rockstar, série Grand Theft Auto, své fanoušky si ale tehdy i postupem času našel.
V Bully hrajete za Jimmyho, vzpurného teenagera, který je na rok nedobrovolně zařazen na internátní školu. Vaším úkolem je stoupat v hierarchii školy a učinit přítrž šikaně. Po vydání se Bully setkal s velkým nadšením i kontroverzí, což ale z titulu udělalo jednu z nejpamátnějších her prvního desetiletí 21. století, podotýká server Insider Gaming.
Navzdory početné fanouškovské základně a dnes už takřka kultovní pověsti ale nikdy nevzniklo pokračování, přestože zvěsti o něm kolovaly ještě roky po vydání prvního dílu. Nyní díky vyjádření tehdejšího šéfa Rockstar Games Dana Housera víme, proč na pokračování nedošlo.
V rozhovoru s Ryanem McCaffreyem z IGN na Comic Conu v Los Angeles Houser prozradil, že problémem byl nedostatek lidských zdrojů. „Když máte malý počet vývojářů a tvůrčího vedení, prostě nemůžete dělat všechny projekty, které byste chtěli,“ vysvětlil Houser.
Bývalý šéf, který spoluzakládal Rockstar Games se svým bratrem Samem Houserem, společnost opustil v roce 2020. Mezitím založil studio Absurd Ventures, které v současné době pracuje na různých projektech. Má jít o videohry i animované snímky. „Děláme dva projekty s relativně malým týmem a je to opravdu náročné. Neustále řešíme, jak udržet oba ve vývoji současně,“ přiznal Houser.
Podle Housera nicméně projekt Bully 2 v rámci Rockstaru stále žije. Zůstává ale otázkou, zda a kdy se na něj dostane. Aktuálně studio pracuje na očekávaném šestém dílu série GTA, který by měl dorazít příští rok v květnu.