Brian Mitsoda popsal, jak dopadl původní Bloodlines 2 od Hardsuit Labs
i Zdroj: Paradox Interactive
Bloodlines 2 Novinka Brian Mitsoda popsal, jak dopadl původní Bloodlines 2 od Hardsuit Labs

Brian Mitsoda popsal, jak dopadl původní Bloodlines 2 od Hardsuit Labs

Andrej Holátko

Andrej Holátko

5
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Po letech ticha se ozval původní scenárista Bloodlines 2. Ve svém blogu popsal, jak zpětně vnímá zrušenou verzi hry a co se dělo po jeho nečekaném odchodu z projektu.

Reklama


  • Brian Mitsoda, původní scenárista Bloodlines 2, potvrdil, že jeho příběh byl zcela nahrazen
  • Od propuštění s ním nikdo z Paradoxu ani The Chinese Room nekomunikoval
  • Mitsoda nyní pracuje na dvou nových hrách současně a tvrdí, že je „na lepším místě“

Původní scenárista a tvář oznámení Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, Brian Mitsoda, se po letech mlčení vyjádřil k osudu své verze hry. V novém blogu potvrdil, že celý příběh jeho týmu byl po převzetí projektu studiem The Chinese Room zcela nahrazen a že s ním od jeho propuštění nikdo z Paradoxu ani vývojářů nekomunikoval.

Mitsoda popsal, že měl na původní verzi zásadní vliv – navrhoval úkoly, dialogové nástroje i postavy. Přesto se nakonec stal jen tváří projektu, když ho vydavatel využil k propagaci kvůli jeho práci na původním Bloodlines z roku 2004. „Byl jsem hrdý na to, co jsme napsali, ale neměl jsem kontrolu nad výsledkem,“ uvedl.

Navzdory zklamání dnes tvrdí, že je „na lepším místě“ a zároveň pracuje na dvou nových hrách. Jeho komentář přichází jen pár dní před vydáním přepracované verze Bloodlines 2, která s původním scénářem už nemá nic společného.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama