Bojovníci z Japonska a Číny ve Warriors Orochi
Pro fandy koncepčně takřka identických, jen svojí tématikou se lišících, titulů v Samurai Warriors a Dynasty Warriors sériích, chystá společnost Koei titul Warriors Orochi. Jedná se o jakýsi konglomerát obou výše zmíněných sérií, jehož vývoj pro konzole PS2 a Xbox 360 má jako obvykle na starosti tvůrčí tým Omega Force.
Příběhová zápletka hry je následující. Ďábelský hadí král Orochi sestoupil z nebe a za použití svých pekelných schopností začal páchat neplechu v časoprostoru. Unesl nejsilnější, nechytřejší a nejudatnější bojovníky starobylé Číny i feudálního Japonska, aby je zneužil v boji proti mocným hrdinům té doby. Spousta armád se vůli Orochiho podrobila. Pořád však existují bojovníci, kteří se odmítají Orochimu vzdát bez boje a pokračují ve svém tažení proti jeho nadlidské síle a moci.
Warriors Orochi nabídne přes 77 hratelných postav z Dynasty Warriors i Samurai Warriors titulů, v jejichž kůži si hráč zabojuje v celkem čtyřech vzájemně propletených příběhových kampaních. Tradiční bojové systémy z Dynasty a Samurai Warriors her jsou v titulu Warriors Orochi obohaceny o prvky Team Battle System a Weapon Fusion, které by se měly pozitivně projevit na množství taktických a strategických možností.
V rámci Team Battle System prvku si bude hráči moci stvořit svůj vlastní trojčlenný tým, kdy jeden z jeho členů vždy bojuje a další dva nabírají síly (život a musou energii), aby se pak vzájemně prostřídali. Všech 77 postav je rozděleno do několik kategorií podle škatulek dle útočných i obranných dovedností a je pouze na hráči, jaké bojovníky si vybere, aby byl jeho trojčlenný tým co možná nejkompaktnější.
No a prvek Weapon Fusion slouží dle očekávání k tomu, aby mohl hráč vzájemně kombinovat různé zbraně a tím si vytvářet buď silnější kusy, nebo kousky se speciálním účinkem. Termín vydání Warriors orochi zatím stanoven nebyl. Jisté je pouze to, že Xbox 360 nabídne oproti PS2 verzi grafiku v rozlišení 720p.