Bloodlines 2 by pomohl jiný název, připouští vývojář
i Zdroj: Paradox Interactive
Bloodlines 2 Novinka Bloodlines 2 by pomohl jiný název, připouští vývojář

Bloodlines 2 by pomohl jiný název, připouští vývojář

Tomáš Trněný

Tomáš Trněný

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Nostalgie po prvním díle i vysoká očekávání nepomohly přijetí Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, uznal bývalý kreativní ředitel studia The Chinese Room.

Reklama


  • Noví vývojáři Bloodlines 2 usilovali o změnu názvu, přiznal spoluzakladatel The Chinese Room.
  • Vydavatel Paradox byl ale podle Dana Pinchbecka proti.
  • Na vytvoření plnohodnotného pokračování podle něj nebylo dost času, ani peněz.

Bývalý kreativní ředitel hry Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 od studia The Chinese Room řekl nahlas možná to, co si mnoho vývojářů i hráčů myslelo, a to že se hra opravdu neměla jmenovat Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2.

V hodinové retrospektivě své kariéry, kterou zveřejnil server VGC, spoluzakladatel studia The Chinese Room Dan Pinchbeck prozradil, že po převzetí vývoje hry v roce 2023 jeho studiem bylo neoficiální prioritou přimět vydavatele Paradox ke změně názvu .

„Hned od začátku tam byl jeden z producentů, tehdy z Paradoxu, se kterým jsem stále přítel a který teď pracuje u jiného vydavatele,“ vysvětlil Pinchbeck. „Sedávali jsme tam a pořádali plánovací schůzky, jejichž hlavním témat byla otázak, jak je (vedení Paradoxu) přimět, aby to nepojmenovali Bloodlines 2,“ vypráví v rozhovoru Pinchbeck.

„Zdálo se mi, že nejdůležitější věc, kterou jsme tam dělali, bylo říct si, že tohle nebylo Bloodlines 2. Bloodlines 2 se nedalo vytvořit. Nebylo na to dost času. Nebylo na to dost peněz,“ popisuje vývojář. 

Samotné vedení Paradoxu v říjnu 2024 v rozhovoru s Rock Paper Shotgun bagatelizovalo myšlenku, že Bloodlines 2 je přímým pokračováním prvního dílu. Zástupce generálního ředitele Paradoxu Mattias Lilja tehdy připravovanou hru označil za „duchovního nástupce“.

Ve stejném rozhovoru se Lilja také vyjádřil, že některé aspekty původních Bloodlines „by dnes nefungovaly“, ačkoli nezacházel do přílišných detailů, kromě toho, že RPG z roku 2004 mělo řadu technických problémů. 

„Bloodlines 1 vyšel ve skutečně zajímavém období vývoje her,“ navázal na Lilju Pinchbeck. „Ve stejné době jako hry jako Stalker a Shenmue, kdy jste mohli vydat opravdu ambiciózní hru, která byla plná chyb a děr, byla naprosto nedokonalá, ale jejich ambice byly opravdu vzrušující,“ myslí si Pinchbeck. „Spousta z těch her jsou dnes už kultovní, ale když byste je rozebrali a analyzovali, nebyly až tak dobré,“ pokračoval Pinchbeck. „Měly skvělé nápady, hráči je milovali. Ale teď už by se s těmito nedokonalostmi těžko mohli smířit,“ tvrdí vývojář.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama