blacklight-hra-film-i-komiks-najednou
Novinka Blacklight – hra, film i komiks najednou

Blacklight – hra, film i komiks najednou

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

Reklama

Když si chcete s přáteli zanadávat na bídnou kvalitu her, dříve nebo později skončíte u licencovaných filmových titulů. Platí to pro drtivou většinu již vydaných filmových her a v podstatě i herních filmů, nejde však o neprolomitelné dogma. Vývojáři se snaží všemožně obměňovat strategii, více se soustředit na samotný vývoj, nebo zasazovat příběh hry před / po události, které zhlédneme v kině. Pokud tedy chápeme tyto kroky jako určitý pokrok v tomto odvětví, projekt Blacklight možná učiní ten nejdůležitější krok a posune celou záležitost na novou úroveň.

Abyste rozuměli, Blacklight je více než ambiciózním plánem, jak vydat komiks, film i hru ve stejný čas a nechat zákazníkovi možnost volby, jakým způsobem produkt příjme. Za hlavní myšlenkou sjednocení stojí společnost Fox Atomic, která oslovila produkční firmu Union Entertainment a nechala na sebe zapůsobit vývojáře ze Zombie Studios, kteří přišli s Blacklight jako první. Jednotlivé role jsou rozvrženy tak, že Zombie vytvoří hru, podle ní udělá Fox Atomic film & komiks a Union, jakožto specialista na slučování mediálních světů, bude nad tím vším bdít. Jednoduše prosté a snad i fungující.

Co se týče Blacklightu jakožto hry, podle šéfa Zombie Studios, Marka Longa, půjde o vojenskou taktickou FPS střílečku. Příběhově bude Blacklight zasazen do blízké, přibližně 25 let vzdálené budoucnosti a odehraje se na území fiktivního státu Kádžikistán, resp. ve městě Balik. Čím se bude Blacklight lišit například od Call of Duty, nebo Clancyovek, je možnost instantně se přepínat mezi jednotlivými členy týmu a řešit postup v kůži každého z vojáků svým vlastním způsobem.

Film bude samozřejmě vycházet ze souvislostí ve hře, ale je dost pravděpodobné, že si budou jednotlivé složky navzájem lézt do zelí. Ani film, ani komiks a ani hra nemusí mít stejný příběh, máme prý Blacklight chápat jako univerzální svět, ze kterého si každý z tvůrců vezme to své. Zpět ale filmu, který by neměl být svým zpracováním vzdálen například snímku Potomci lidí. To, že se Fox Atomic dokázali se Zombie dohodnout tak rychle, vychází především z toho, že ve Foxu mají rádi hry a sami chystali podobný projekt. Ten jim teď přistál na stole a bude přinejmenším zajímavé sledovat, jak si s touhle náloží práce všichni poradí.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama