Zpět na článek

Diskuze: Bioware mění pohyb ve Fort Tarsis

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kaprik: +1

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Denně potkávám jednodušší lidi a můžu říct, že bych s nima neměnil. Možná jsou více šťastný díky svý nevědomosti než já, ale i tak. Pro lepší přežití se spíše snažím obklopit lidmi který jsou na podobné intelektuální úrovni. A tím myslím i směrem nahoru. Těžko si budu rozumět ve společnosti kde se dbá na nejvyšší etiku a jede se elitní liga a i pro tyto lidi jsem póvl i já. Každý máme ve světě své místo a vrána k vráně sedá. Vždycky to tak bylo a bude. Takže chápu kam tím míříš a dal jsem ti i svůj pohled na problematiku. Pravda bude někde uprostřed jak to tak bývá. Nic by se nemělo přehánět. A i moje dítě si mé rady vyfiltruje dle své potřeby.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Naše chování se mění s tím, jak se adaptujeme na nové prostředí, ve kterém se snažíme přežít. Pokud bude tvé dítě vystaveno jen "slušnému" chování, bude málo adaptované na prostředí plné, jak ty píšeš, "jednodušších lidí". Z pohledu přežití je to nevýhodné.

@Corvus von Corax: Rozumím ti. Ale přijde mi legrační, že se tvá argumentace dá snadno obrátit. Kdo jsi, aby jsi autorům říkal, jak mají dělat své dílo? Oni jsou profesionální designéři, kteří nad hrou trávili posledních X let svého pracovního života a své dílo vystavěli s nějakým záměrem. Budeš chtít po jiných autorech, aby přepsali postavu v knize? Aby předělali scénu ve filmu? Ale teď je to takový trend: Hry jsou přece sociální a jsou to služby. A updatovat a patchovat je v době broadband internetu tak snadné...

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Jestli ti nevadi deti v konverzaci dospelych tak bys mel asi predevsim respektovat jejich odlisnost a nerikat, ze kdyz se projevujou tak jak je v jejich veku normalni, ze ti pijou krev (protoze v tom pripade ti v ty konverzaci deti vadi). A kde si vycet jakou uroven ma Hrej.cz mit a pro koho je urceny? Zase jen tvuj predpoklad na zaklade neceho co si myslis nebo naky tvoji osobni statistiky prispevku.

To ze si nikam nepsal driv komentare je mozny, zvlast pokud internet za tvy ery teprve zacinal apod., ale kdybys mel tu zkusenost, tak to vidis trochu jinak nez ted. Mozna se podivej na svoje ICQ/Skype/esemesky/dopisy/psanicka z detstvi, nikdo neni lumen a ta uroven je proste jina. I on se bude za par let stydet pokud svuj prispevek uvidi, ale to je normalni. Dulezity je ze ted ma nejakej nazor se kterym se tu sveril, a my bychom to podle me meli proste vzit na vedomi a jit dal, bez ohledu na to jak s tim souhlasime/nesouhlasime nebo jak to hodnotime.

A neber to jako nejakej utok proti tobe nebo tak, ja jsem jenom dabluv advokat a vzdycky lidem ukazuju i tu druhou stranu mince, aby nebyli uvezneni ve svoji bubline. Odborne receno "problematizuju" samozrejme.
V kazdym pripade si myslim ze jsem tu toho tady napsal uz vic nez dost, takze z me strany uz zadne dalsi hroceni necekej, ale klidne odpovim jestli budes mit zajem.

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
30. 1. 2019 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Ale já nepíšu žádnou konkrétní informaci, že udělají to, či ono. Mě prostě přijde pouze naprosto ABSURDNÍ, že v roce 2019 lidé s vývojáři řeší, že ve hře není možnost běhat a nebo skákat. Nebo že si nemůžeš hru uložit (což není případ Anthem, z pochopitelných důvodů). Na nějakou imerzi ti s prominutím kašlu (co je imerze pro tebe, není imerze pro mě a naopak). Já osobně budu vždy upřednostňovat svůj hráčský styl. Jinými slovy (opět jsme u té prachobyčejné svobody) - když ty budeš chtít lítat, tak si lítej. Já si budu hru vychutnávat po svém. A že tobě to narušuje jakousi imerzi? Hraješ MMO, ne single playerové RPG doma s kafem na stole. Já osobně jsem jednoznačně proto, aby ty zcela elementární prvky ve hře byly. Jenomže když si za své peníze koupíš hru, ve které nemáš ani holé základy jako běh, skákání a po 2 hodinách zjistíš, že si hru nemůžeš ani uložit, protože někoho napadlo, že TAK to hráči chtějí... to mi přijde naprosto přitažené za vlasy.

A mimochodem: Fort Tarsis není NIC, kde by se denně naprosto zásadně měnily věci. Mám tím na mysli animace, postavy apod. Vlezeš na bazar a jednou týpek přijde zleva a před stánky stojí dvě slečny. Vlezeš na bazar podruhé a týpek přijde zprava a před stánky stojí dva týpci. Fort Tarsis není NIC, kde by hráči žili své životy a rozhodně Fort Tarsis není taková megapeckózní oblast, ve které bych trávil 3 hodiny času a říkal si, "jo, tady to žije". V tomhle hubu stráví v MMO hrách hráči asi tak 1% ze 100%. Takže zrovna tady bych skutečně možnost běhu neřešil a připadá mi to naprosto směšné.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Takže tím, že někomu na internetu řekneš, že je idiot a začneš ho poučovat děláš svět lepším pro svoji dceru? Tomu jako vážně věříš?

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Řeším to a to hlavně proto, že v téhle společnosti bude vyrůstat moje holka a jako otec se děsím, že bude obklopena dětmi, který jí můžou chováním inteligentčně stáhnout dolů. Je dokázáno, že lidi ovlivňuje prostředí ve kterém se pohybují a ani rodič nedokáže výchovou ovlivnit vše, zvlášť když ve škole děti tráví hodně času. Sám tu změnu cítím na sobě jelikož jsem v práci obklopen lidmi 45+ let a zatímco většina mých vrstevníků ještě dělají blbosti a hledají sami sebe tak já už mám zařízený byt, slušný a hlavně bezpečný vůz, rodinu a stálou práci. A vím, že kdybych dělal někde ve skladě jako třeba u nás, kde ty lidi prostě jsou jednodušší, tak bych rozhodně nebyl tam kde jsem teď. Tak snad chápeš důvod proč jsem neuváženě vystartoval na VenomSpide. Lidi jako on budou ovlivňovat mé dítě. Chápu, že za to dost možná nemůže a upřímně mě ani netěší tyto lidi poučovat (od toho by měli mít rodiče) jen se to ve mě zase nahromadilo a někdo to schytal. Ale jak jsem řekl. Třeba to tomu človíčkovi pomůže a příště zplodí něco lepšího :-)

@JabJab21: Mě nevadí děti. A nevadí mi se s nima bavit pokud to má úroveň jejich věku. Což chápu, těžko soudit když VenomSpide neznám. Možná je mu 11 a pak se dá pochopit co napsal. Nebo je mu třeba 16 kdy už by měl mít trošku rozum a vyplodit něco lepšího. Každopádně úroveň Hrej jsem vyčetl po x letech co sem chodím. Jedna věc je redakce a jejich přístup. Tohle je seriózní žurnalistika a ne žádný youtube kanál s lidma co se akorát předvádějí (tam by komentář VenomSpide padl na úrodnou půdu) . Za druhé se tu většinou schází lidi se kterýma se dá normálně konverzovat. Vyměníme si tu názory, občas se pohádáme, pak se kolikrát omlouváme a usmiřujeme. Hrej.cz je jak jedna velká rodina a to jak na webu tak na discordu. A občas mě rozlobí komentáře typu VenomSpide. Ať kvůli komunitě co tu máme tak i z důvodu co jsem psal Mitsurugimu. Už to taky přestanu hrotit.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: No to víš, že jo, ty pane dospěláku :D

Opravdu máš za potřebí to takhle řešit? Za svojí dobu tady jsem tu viděl mnohem horší komentáře

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
30. 1. 2019 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: proboha proc to tak hrotis. Jestli si to jeste nepoznal tak to ani neni dospelej clovek. Jenom nekdo mladsi co se chtel holt vyjadrit a vypadat pritom cool (coz se nepovedlo vzhledem k veku ostatnich prispevatelu). Vzpomen si co si treba ty psal na internetu jako malej a jakou to melo kvalitu.

Krome toho nazor je nazor a muze bejt totalne subjektivni a nepodlozenej. Muzes s nim souhlasit, nesouhlasit nebo ignorovat, ale rozhodne ne rikat, ze to neni nazor jenom proto, ze neni podle tvejch standardu.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
30. 1. 2019 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VenomSpide: Takže sis to po sobě nepřečetl. Tohle není o urážení, ale tom jak hloupě jsi názor podal. Sám jsem napsal, že nemám nic proti tomu pokud někdo výjádří svůj názor. Porovnej se třeba s názorem Corvuse. Je to konstruktivní a má argumenty. Opravdu ti přijde inteligentní co jsi napsal? Přístě buď popiš co se ti nelíbilo k čemu máš výhrady apod. Co jsi napsal ty je pouze trolling a ani mi nepřijde, že jsi to demo doopravdy hrál a viděl jsi to pouze někde na youtube. Nechám si další keci okolo a řeknu pouze toto. Přístě laskavě napiš něco trošku smysluplnějšího abych tě mohl brát vážně. Výkřik nebaví, blbost, Minecraft lepší je akorát provokace a ne předmět k diskuzi.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
30. 1. 2019 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Pokud je návrh hry udělaný dobře, tak by ho ta oslavovaná svobodná vůle, se kterou nepočítá, mohla solidně pohřbít. Savovat, kde chceš i v Dark Souls? To by asi nebylo to pravé.
Asi je štvalo, že ve všech MMO hráči s postavami pobíhají a poskakují jako šílení a atmosféra jde do kytek. Ale návrh se nesetkal s kladnou odezvou a tak ho po kritice předělali. Kéž by podobně reagovali na to, že u dnešních her je nemožné si pojmenovat savy nebo psát poznámky do mapy (já vím, konzole). Tedy věci, které s designem a imerzní vůbec nesouvisí.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
30. 1. 2019 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: A kde si cet, ze chuzi uplne ze hry odstrani a nebudes si moc zmacknout alt a plouzit se?

Krome toho svobodna vule je super (a ja podporuju verzi kdy si clovek sam vybere), ale ten zamysleny efekt proste nebude fungovat kdyz se ty budes prochazet a ostatni kolem tebe budou behat a skakat atp. Imerze je proste
v tahu.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
30. 1. 2019 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kulisak: Proč by nemohl tvrdit, že je to blbost?

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Valvetro: Na nic si nehraji. Jen jsem se už ohradil vůči debilnímu komentáři a půlka chatu se z toho může zbláznit. A není to jen tento komentář. Občas se tu takový objeví a už to přeteklo pohár a tak jsem se ozval. Jestli to vy ostatní dokážete přehlížet, gratuluji. Takovou povahu nemám. Pak ale nechápu, že reaguješ na mě když VenomSpide ignoruješ. Jinak může to tak vypadat, ale rozhodně neopovrhuji méně inteligentními lidmi. I tyto lidi tu jsou zapotřebí, nemůže být každý manažer. Bohužel tyto lidi nejsou kolikrát náležitě oceněni. Naopak opovrhuji vychcánky co vyžírají tento po sociální stránce velmi štědrý stát.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Jenom pro uplnost, abych moc nerejpal, vyrazy typu "tyvole" nebo "xDDDD" apod. nejsou znamkou snizene inteligence, ale proste jenom dusledek odlisnych mravu/zvyku/hodnot. Za druhy "pomoct" nekomu je hrozne subjektivni. Co ty vnimas jako pomoc, on jako pomoc vnimat nemusi, ani to zadna pomoc bejt nemusi. To co ty oznacujes jako pomoc je "pomoct druhemu videt a delat veci tak jak je vidim a delam ja", nic vic, nic min. Nekdy to je dobry pristup, jindy zase ne (i kdyz je to zase subjektivni). Staci se podivat treba na export demokracie na blizky vychod.

A nechat nekoho na pokoji nemusi bejt nutne projev ignorance. Nekdy je to projev tolerance a respektu. Tady je hezkej citat treba Levinase, kterej rika, ze nejvetsi uctu jinemu cloveku projevime tak, ze ho budeme brat jako nekoho ciziho (tzn nekoho jineho nez jsem ja) a nebudeme se ho snazit uchopit/zmocnit a nejak s nim nakladat podle naseho gusta.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: I děti se můžou zapojit do konverzace dospělých. A já s tím rozhodně nemám problém. Čím jsem starší tím mi tyhle děti pijou krev víc a víc. Hele, třeba si to ten človíček uvědomý a přístě tu můžem komunikovat na úrovni, jak se na tento web sluší a patří. A já jako malej jsem rozhodně nepsal takové komentáře. V podstatě jsem nepsal komentáře nikdy nikam a začal jsem až tady na hrej.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
30. 1. 2019 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Me se hodne libi jak ty vyzdvihujes autory a uctu k jejich dilu a potom, kdyz ti reknou, ze to zamysleli takhle a chteji abys to tak hral, tak se jim na to vykasles a pozadujes SVOJE dilo, ne jejich, protoze mas svuj herni styl ktery je nadrazen jejich tvorbe. To mi teda neprijde uctivy ani trochu.

Ja sem zastance toho, ze ma v kazdy hre bejt jasne ukazano, jak se podle autoru ta hra ma hrat, abys mel ten dojem co oni chteji abys mel (a bylo to tak defaultne nastaveny), ale zaroven mit ve hre moznosti a mohl sis vybrat.

@VenomSpide: prosim pouzivej tlacitko "upravit". A z ostatnich si hlavu nedelej, oni ani nevedi co to nazor znamena, natoz aby ho dokazali respektovat.

kulisak
kulisak
Level 1 Level 1
30. 1. 2019 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VenomSpide: I když tato hra není cílená na mě, tak podle streamů co jsem viděl hra nevypadá vůbec špatně.A jen proto, že tě tato hra nebaví, nemužeš tvrdit,že je to blbost.
A říct že je lepší Minecraft pro děti než Anthem...tomu nerozumím.

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Já zase miluji experty, kteří si tu hrají na velké chlapáky, mravokárce a opovrhují rozdílnou sortou lidí, přesto v prvním komentáři, co si přečtu, hrubka jako poleno ze základky. Takže, jak říkáš, přečti si to po sobě.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Za prvé jsem neřekl, že je idiot. Mezi sníženou inteligencí a idiotismem je rozdíl. Idiot by nebyl schopen napsat komentář. Za druhé na snaze pomoct druhým nevidím nic špatného a mnohdy to může přinést ovoce. Pak už je to na jednotlivci jak se k tomu postaví. A já mám čisté svědomí, že nejsem vůči tomu ignorativní. A za třetí si laskavě přečti po sobě komentáře, protože zrovna speciálně ty rád poučuješ druhý a moc rád se do těchto diskuzí přimotáváš. Takže mi dva si v tomto rozhodně nemáme co vyčítat.

kaprik
kaprik
Level 5 Level 5
1. 2. 2019 06:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím,

řešit tady kdo je větší idiot mi přijde v jakékoli diskuzi o hrách celkem bezpředmětné. Abych naplnil smysl diskuze tak si myslím, že kluci Ocelotr2.1, JabJab21 a Corvus von Corax mají pravdu v tom, že by člověk měl mít možnost volby. Pokud se budu chtít kochat krajinou a atmosférou daného místa tak si tam klidně budu chodit vycházkovou chůzí, jiný už tu byl třeba 50x tak to chce prostě proběhnout. Toto mi přijde jako samozřejmost v moderních hrách. Ať se tedy dotyční lidé (co hru vytvářejí) zamyslí nad tím co pro nás můžou udělat a né nás tlačit do něčeho co nechceme. Komunismus jsme už tady jednou měli :-)
Já budu demo zkoušet dnes, tak snad to bude stát za to...

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ňo, tak když nemám v demu ujasněnou věc jako je chůze , můžu mít ujasněný soubojový systém ? :) Jinak kochání (zpomalení chůze) by mělo být volitelné.
Někdy se chůzí maskuje v přecpaných hubech slabší FPS, a někdy je to z praktických důvodů jelikož je tam na menším prostoru mnohem více interaktivních čančovin typu "PRESS X TO HEAR RANDOM NPC SHIT".

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
30. 1. 2019 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nerozumím té neustávající politice vývojářů/kravaťáků: "víme, co chcete ve hrách". Z 90% dělají VŠE úplně obráceně. A jak tak ohromně rádi říkají v Americe: "Tohle není žádná raketová věda!"

Ptám se: je proboha tak obrovský problém ponechat lidem SVOBODNOU vůli, zda chtějí po základně chodit či běhat? Je to takový problém?

Je takový problém pochopit, že by bylo záhodno ponechat na hráčově SVOBODNÉ vůli, zda si chce hru uložit kdykoliv si zamane, ať ho vedou jakékoliv důvody?

Skutečně tomu přestávám rozumět. Chápu velice dobře, že lidi, kteří se na hře skutečně nadřeli (a tím nemyslím PR tlučhuby a vedení), že by byli strašně moc rádi, kdyby se hráči rekrutovali z řad jako jsem já = nepobíhali všude jako psychopati a z jejich práce viděli a ocenili asi tak 30% hry. Chápu, že je to frustrující. Proto já osobně u všeho strávím neskutečnou nálož času, protože jsem si ani za 25 let aktivního hraní nezvyknul, že vypilované hry přetékající detaily jsou samozřejmostí. Nikdy to tak brát nebudu a užívám si ve hře nábožně každý pixel. Ale! Tím, že nám vezmou možnost hrát dle libosti se nic nevyřeší. Akorát si na sebe pletou bič a hráči, kterým je nějaký svět a práce 300 lidí u zádele, si stejně nic prohlížet nebudou, i kdyby se ploužili jako šneci. Naopak je ještě strhají kde to jde... Nic to neřeší a pouze to otravuje. Přitom se tu bavíme o běhu. Proboha, vždyť to je taková zanedbatelná blbost!

Stejně jako aktuálně ukázané skiny a barvy v Anthem. Jak může vůbec někoho napadnout prodávat SKIN za 20 dolarů? Modrou barvu za 8 dolarů? Ať se hry vrátí do rukou vývojářů. Ať vývojáři chodí na Kickstarter a vznikají hry takové, jaké chceme my, hráči, hry, kterých si vážíme (když už je sponzorujeme). Kdo chce zvyšovat životní úroveň nějakému vedení někde v Arabských Emirátech? MY, hráči, tuhle svoloč živíme a ONI nám budou říkat, co my chceme? Naprosto tomu přestávám rozumět. Ty nejzákladnější prvky her, aby člověk pomalu řešil módem... Ať je to běh nebo skákání... Neuvěřitelný, kam to herní průmysl dopracoval.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
30. 1. 2019 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VenomSpide: Ty budeš asi hodně inteligentní jedinec dle tvého komentáře. Ne že by každý neměl právo vyjádřit svůj názor, ale zkus si to po sobě přečíst. A když nepomůže tak klidně ještě jednou nebo dvakrát. A pokud stále nepomůže tak doporučuji změnit prášky ;-)

Tyros
Tyros
Level 1 Level 1
30. 1. 2019 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kulisak: Pod tohle se podepíšu :) Hra mi připomíná Division+Destiny+Warframe a nečekám od toho něco nadpřirozeného. Kamarád, který od toho čekal, že to bude jako nový Mass Effect taky prohlásil, že to je blbost, ale to můžeme všichni nadávat na žánr co se nám nelíbí, ta hra je spíš udělaná pro grind hráče :)

Reklama
Reklama