Autoři neví, jak PS5 hru optimalizovat na PS4
Jednou z mála oznámených her na PlayStation 5 je sci-fi akce Quantum Error. Ačkoliv se zdálo, že vyjde jen na next-genu, nakonec vývojáři z TeamKill Media oznámili, že bude k dispozici i verze na PS4. Jak ale v rozhovoru pro GamingBolt přiznávají, ta je právě teď na vedlejší koleji. Svým způsobem tak mohou ukazovat, jak by mohl vypadat stav u většiny mezigeneračních her.
Studio TeamKill se chce samozřejmě co nejvíce ukázat, stejně tak jako chce ukázat, čeho všeho bude PlayStation 5 schopný. Výkon přesahující 10 TFLOPS je lákadlo, je to fond, ze kterého se bude vývojářům čerpat mnohem příjemněji. O to horší bude optimalizování na starší konzole. Pokud chcete ždímat výkonnější konzoli na maximum, jak chcete zaručit, že se hra bude dobře hýbat i na základní PS4?
Na to vývojáři odpověď neznají, respektive podle nedávného rozhovoru je ještě brzy na to, aby se touto otázkou vůbec zabývali. „V tuto chvíli se primárně soustředíme na PS5, takže nejprve pracujeme na této platformě a optimalizaci pro PS4 nebudeme řešit až do momentu, kdy budeme téměř hotoví,“ říkají zástupci studia.
Ačkoliv je TeamKill menším studiem, pořád by jejich téměř až hororová záležitost měla nabízet herní dobu kolem 15 až 20 hodin. Na to, že hra vyjde relativně zanedlouho, toho ale vývojáři stále docela dost nevědí, a tak se jedná jen o hrubý odhad. Celý rozhovor s magazínem GamingBolt bude ale teprve k dispozici v následujících dnech, uvidíme, kolik detailů v něm k nové hře zazní.