Autoři hororu The Callisto Protocol chtějí využít možnosti ovladače DualSense. Hráči pocítí i praskání kostí
Ovladač DualSense umí pěkně podtrhnout herní zážitek, tedy když si autoři dané hry dají tu práci a propojí s ním dění na obrazovce. Touto cestou jde i studio Striking Distance, které chce ovladač pro PlayStation 5 náležitě využít v případě The Callisto Protocol.
- Design director Ben Walker promluvil o práci s ovladačem DualSense
- Skrze jeho funkce chtějí podtrhnout konkrétní momenty, například praskání kostí
O využití ovladače DualSense promluvil design director Ben Walker v rozhovoru pro magazín Game Informer. Díky jeho možnostem mohou doplnit vizuální a zvukové vjemy, přidat úplně novou úroveň zážitku. Vývojáři se proto snaží, aby prostřednictvím ovladače zvýraznili konkrétní momenty.
Walker vysvětlil, že se v tomto ohledu zaměřují třeba na zbraně, na jejich váhu, odpor spouští a zpětný ráz. Nejde ale pouze o střelbu. “Vzhledem k tomu, že máme souboje na blízko, tak chceme zprostředkovat praskání kostí, přenést ten pocit skrze ovladač.”
Walker toho prozradil mnohem více, na celý rozhovor se můžete podívat v přiloženém videu. The Callisto Protocol vyjde 2. prosince na PC a konzolích PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series.