Autoři Atomic Heart slibují perfektní optimalizaci pro konzole minulé generace
Gameplay ukázky z Atomic Heart napovídají, že se studiu Mundfish podařilo připravit pastvu po oči, nabízí se tedy otázka, jak to bude s optimalizací pro různé platformy. Autoři nyní slibují, že mají vše pod kontrolou.
- Ředitel vývoje Atomic Heart se zaručil za optimalizaci
- S hrou si údajně bez problémů poradí i konzole minulé generace
- Programátoři vsadili na netradiční nastavení enginu
K optimalizaci řekl pár slov ředitel vývoje Robert Bagratuni. V rozhovoru pro magazín Wccftech přislíbil, že si hru užijí i majitelé konzolí minulé generace, a to především díky odlišnému přístupu v nastavení na úrovni enginu.
“Engine jsme doslova otevřeli otvírákem na konzervy, aby hra mohla využít všechny možné procesory na všech platformách. Velkou část důležitého kódu jsme přesunuli na asynchronní vlákna. V Unreal Enginu totiž kód obvykle běží pouze na herním vláknu,” vysvětlil. Netradiční nastavení se zřejmě vyplatilo, byť se programátoři pořádně zapotili. “Byla to výzva, nic jednoduchého, ale stálo to za to. Nechci nic naznačovat, ale hru dokážeme rozchodit dokonce i na zařízení o třech jádrech.”
Jak Atomic Heart poběží v praxi, to si ověříme už 21. února, kdy hra dorazí na PC a konzole Xbox One, Xbox Series, PlayStation 4 a PlayStation 5. Od prvního dne bude dostupná v Game Passu.