Autor Dead Space by rád udělal hru ze světa Vetřelce
Tvůrce Dead Space a šéf vývoje hororu Callisto Protocol Glen Schofield by rád vytvořil hru s legendárním Vetřelcem. Chtěl by ale nad vývojem titulu naprostou kontrolu.
- Autor série Dead Space Glen Schofield by rád pracoval na hře s licencí Vetřelce.
- Nad projektem by ale chtěl plnou tvůrčí svobodu, pak by podle něj podal „130% výkon“.
- Schofield podle svých slov už ale možná vytvořil svou poslední hru.
Dead Space by pravděpodobně neexistoval bez Vetřelce. Ridley Scott nasadil laťku vysoko a téměř 50 let po prvním filmu je Vetřelec stále etalonem vesmírného hororu, píše server PC Gamer.
Nemělo by tedy být velkým překvapením, že tvůrce Dead Space a Callisto Protocol Glen Schofield by se o hru z tohoto vesmíru rád pokusil, i když by raději tvořil originálnější hry.
„Řekněme, že za mnou někdo přijde a řekne: ‚Dáme vám licenci na Vetřelce.‘ Okamžitě bych vám mohl ukázat, nevím, možná 100 různých vetřelců, které jsem v Midjourney za poslední dva roky vytvořil, jen proto, že se mi to líbí. Takže jo, moc rád bych vytvořil hru s Vetřelcem,“ cituje Schofielda PC Gamer.
Pokud by 20th Century Studios, které vlastní společnost Disney, mělo skutečně Schofieldovi dát otěže, nerozhodl by se pro vývoj hry, pokud by neměl úplnou tvůrčí kontrolu. „Musím mít totální kontrolu nad kreativitou,“ řekl PC Gameru. „O tom se ani nedá vyjednávat. Protože neudělám skvělou hru, pokud není moje a nejsem v ní tak ponořený. Pak vám dám 130 % výkonu,“ řekl slavný vývojář.
Díky Aliens: Dark Descent už nežijeme ve světě, kde poslední slušnou hrou ze série Vetřelec bylo Alien: Isolation (které čeká pokračování), připomíná PC Gamer. Navíc nový televizní seriál Vetřelec: Země spolu s loňským Vetřelcem: Romulus vdechly sérii nový život. A třeba by sérii posunul dál právě Schofield.
Poté, co jeho poslední titul The Callisto Protocol nesplnil prodejní cíl vydavatele Krafton, odstoupil vývojář z funkce generálního ředitele Striking Distance Studios. Od té doby byla většina týmu propuštěna .
„Chybí mi to všechno,“ řekl Schofield. „Tým, chaos, radost z budování něčeho pro fanoušky. Pořád tu jsem, tvořím, píšu příběhy a nápady a stále fandím hernímu průmyslu. Ale možná jsem režíroval svou poslední hru. Kdo ví? Pokud ano, děkuji vám, že hrajete mé hry,“ nechal se slyšet vývojář.