Assassin by se mohl inspirovat u Division
Už i Ubisoft potvrdil, že letos velký Assassin's Creed nevyjde a vypadá to, že se tak naplňují zvěsti z lednového úniku informací. Rok vývoje k dobru by měl umožnit novému dílu učinit velké změny a jedna z nich by mohla být ovlivněná další hrou od Ubisoftu, moderní akcí Tom Clancy's The Division.
"Interně se snažíme mezi studii sdílet co nejvíce technologií," řekl v rozhovoru pro Finder.com.au šéf Ubisoft Massive Martin Hultberg. Pro svoji hru Massive vytvořili vlastní engine Snowdrop, který jim umožňuje v otevřeném světě hry nabídnout například dynamické počasí, proměnlivou denní dobu a plynulý přechod mezi singleplayerem a multiplayerem. Snowdrop je nyní přístupný i dalším studiím uvnitř Ubisoftu a mohou v něm vznikat další hry.
The Division by se však mohl na hrách od Ubisoftu podepsat i jinak. "Dark Zone vlastně není technologicky spjatý se zbytkem hry, ale přechod mezi kampaní a Dark Zone bez menu a lobby je klíčovou součástí Snowdropu. Myslím, že je to prvek, který by mohl být implementovaný i do dalších her od Ubisoftu, jako je například Assassin's Creed. Je to něco, co vás do hry vtáhne, a myslím si, že by se to hodilo do vlastně jakékoliv IP od Ubisoftu."
Ubisoft k multiplayerovým prvkům svých převážně singleplayerových her přistupuje občas velice zajímavě. První Assassin's Creed, který představil multiplayer, byl Brotherhood, který každého hráče postavil do role lovce a oběti najednou. Unity poté představilo kooperativní mise pro dva a více asasínů zároveň. Watch Dogs umožnili hráčům infiltrovat hry cizích hackerů a potají z nich vysosat kredity. Kdyby se naplnily zvěsti o nové starodávné trilogii, mohl by Assassin's Creed v Římě nabídnout vlastní "Dark Zone" třeba v tamějším Koloseu. To nezní špatně, ne?