Armored Core 6 nové počítače moc nepotrápí. Po stránce hardwaru bude méně náročný než Elden Ring
Další chystaná hra studia FromSoftware – Armored Core 6: Fires of Rubicon – už pomalu klepe na dveře. Se svým nedalekým vydáním (25. října) nám už dříve ukázala většinu ze svých informací, jako třeba boje či některé bossy. V dubnu tohoto roku jsme se taktéž dozvěděli, na jakých sestavách hra ještě poběží. Při někdejším oznámení došlo tedy na minimální nároky, přičemž s pouhými 10 dny do vydání nastal čas i na nároky další.
- Armored Core 6 už má pro PC minimální i doporučené hardwarové nároky
- Hra vychází už 25. srpna pro PS5, PS4, Xbox Series, Xbox One a Steam
- Od 23. srpna začíná na PlayStationu také možnost pre-loadu
Jelikož by bylo na tomto místě spíše na škodu nezopakovat i některé dříve známé informace o minimálních nárocích, spojujeme vše dohromady. Na nízké a vysoké nastavení se tedy v současné chvíli jedná o:
Z těchto požadavků je již patrné, že pokud oželíte nějaký ten ray tracing, hra v žádném ohledu na PC nevybočuje. Ať už jde o procesor, grafiku nebo i celkové úložiště, vše je zcela v normě – a na úrovni AAA her možná i trochu pod ní.
Obdobně příjemné to bude ovšem s náročností i na PlayStationu (a možná i na Xboxu). Důvěryhodná stránka PlayStation Game Size totiž nadále rozebírá, kolik místa zabere ta či ona hra na PS4 a PS5 – a to včetně Armored Core 6, kde data uvedla také.
U PS4 hovoří o objemu dat 55,7 GB, kdežto u PS5 o 43,3 GB – takže opět spíše z menších. Shodou okolností je navíc velikost hry na PS5 téměř stejná, jakou měl Elden Ring. Ten měl v roce 2021 asi 44,5 GB, kdy všechny následné updaty číslo sice trochu navýšily, ale zase ne výrazně.