Obří mechové v Armored Core VI přidupou 25. srpna. První gameplay ukazuje divoké souboje
i Zdroj: FromSoftware
Novinka Obří mechové v Armored Core VI přidupou 25. srpna. První gameplay ukazuje divoké souboje

Obří mechové v Armored Core VI přidupou 25. srpna. První gameplay ukazuje divoké souboje

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

27. 4. 2023 19:11

Studio FromSoftware potvrdilo dřívější spekulace a odhalilo překvapivě brzké datum vydání chystané mecha akce Armored Core VI: Fires of Rubicon. Ta vyjde 25. srpna letošního roku a podle prvního gameplay traileru přinese maximálně výbušnou, dynamickou a efektní hratelnost plnou soubojů vražedných robotů.

Reklama

  • Armored Core VI vyjde 25. srpna
  • První gameplay trailer ukazuje dynamickou řežbu mechů
  • Autoři velmi podrobně představili hratelnost a novinky

Producent Jasunori Ogura a ředitel vývoje Masaru Jamamura prostřednictvím oficiálních blogů platforem Xbox a PlayStation poměrně podrobně poodhalili chystané novinky hry. Připustili, že se situace za ta léta od vydání posledního dílu hodně změnila a hráči si nyní FromSoftware spojují s designově velmi vyladěnými a především obtížnými hrami.

V případě Armored Core VI výzva rozhodně chybět nemá, můžete jí ale čelit trochu jinými způsoby než v Souls. Jamamura to uvádí na příkladu bosse, který vám zatápí obřím laserem. Tomu můžete uhnout třeba nohama s opačným kloubem, které výborně skáčou. Stejný efekt ale zajistí i trysky vymršťující mecha do vzduchu. Alternativně se můžete pokusit zabránit samotnému laserovému útoku tím, že na nepřítele včas vystřelíte dostatečně mocný projektil, který ho omráčí. To vše pak ovlivňuje vaše přemýšlení při přípravě na souboje v dílně. Úpravy robota nemají spočívat jen ve vyšších statistikách, ale být opravdu logické a citelné kdykoliv vyběhnete na bojiště s novou specifikací.

Do Fires of Rubicon se má v mnohém propsat dosavadní zkušenost s vývojem Dark Souls a Elden Ring, mechanismy a cit pro design se tedy zřejmě oproti pátému dílu výrazně posunou, i když by měla stále být při hraní cítit esence série. Armored Core se nicméně od ostatních zmíněných sérií diametrálně liší, třeba i samotným jádrem hratelnosti, postaveným na frenetických a výbušných soubojích s důrazem na střelbu.

FromSoftware odhaluje další Armored Core, vyjde v příštím roce
i Zdroj: FromSoftware

FromSoftware odhaluje další Armored Core, vyjde v příštím roce

Studio FromSoftware naposledy vydalo nový díl Armored Core v roce 2013 – od té doby jsme se dočkali především nových…

9. 12. 2022 12:31

“Proto jsme se snažili začlenit toto know-how a zkušenosti do těch částí hry, kde mohou koexistovat a být snadno stravitelné ve smyslu Armored Core, aniž by byly narušeny původní vlastnosti, které dělají Armored Core skvělým. Věříme tedy, že tímto způsobem můžeme nabídnout stejný půvab mech akce a zároveň pokročilejší herní zážitek jak fanouškům Armored Core, tak fanouškům našich novějších titulů," dodává opatrně Jamamura.

V rozhovoru také padla důležitá zmínka, že nemá každá mise být nutně brutálně obtížná a důležitá je i velmi pestrá nabídka cílů a výzev.

Titul je ve vývoji od roku 2017 a v určitém slova smyslu se může jednat o reboot značky. Jak dopadne uvidíme na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama