akcni-adventure-omikron-karma-bude-vyuzivat-physx-technologie
Novinka Akční adventure Omikron Karma bude využívat PhysX technologie

Akční adventure Omikron Karma bude využívat PhysX technologie

sleepless.

sleepless.

Reklama

Užití fyzikální technologie PhysX od kalifornské společnosti AGEIA Technologies sem mezi developery rozšiřuje jako nákaza. Nedávno užití PhysX ohlásili tvůrci z Mythic Ent. a nyní se svojí troškou do mlýna přišli tvůrci z francouzského týmu Quantic Dream.Tvůrci z Quantic Dream poměrně nedávno dokončili titul Fahrenheit, který se již velmi brzy objeví v obchodech. Jak už dříve oznámili, tak je jejich dalším projektem je pokračování akční adventure Omikron: Nomad Soul, které se bude jmenovat buď Omikron Karma. Podle jednoho z pohlavárů týmu Quantic Dream Guillauma de Fondaumiéra nabídne tvůrcům užití realtime fyziky od spol. AGEAIA celou řadu nových možností, jak v Omikron Karma oživit herní svět. Užití PhysX SDK bude pro hráče znamenat skutečně interaktivní lokace, zejména pro ty , jejichž PC budou vybavena speciální kartou s AGEIA PhysX procesorem.Společnost AGEIA Technologies zase ústy Kathy Schobackové vyjádřila potěšení nad tím, jakým způsobem tvůrci z Quantic Dream jejich produkt užívají při vývoji Omikron Karma, což určitě ze hry udělá ještě zajímavější titul.O posledním vyjádření se dá s úspěchem pochybovat, ale co se dá dělat. Jde o obvyklé PR řeči. Doposud blíže nepředstavený titul Karma Omikron by se měl ve verzi pro PC,Xbox 360 a PS3 objevit v obchodech až v roce 2007.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama