Zpět na článek

Diskuze: Aha, to byla betaverze

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

rancor1223
rancor1223
Level 1 Level 1
30. 1. 2011 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@case.a: Chápu jak to myslíš, ale mě jde o to že kam se podíváš do jakéhokoli článku (na CZ scéně) o "zabugovaných" hrách tak armu najde poměrně zřídka. A já se ptám proč? Pro mě je to nejzabugovanější "velká hra" (AAA) co sem viděl (CoD nepočítak, to je jeden velkej bug :D)

rancor1223
rancor1223
Level 1 Level 1
28. 1. 2011 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já opravdu nevím jestli jsou redaktoři tady na hreji (a ostatně i všude jinde) tak slepí že nevidí Armed Assault. Ten bugfest je opravdu tak "neviditelný" že ho vidí jen tak málo lidí, nebo proč teda na armu nikdo nenadává? Vždyť je v základu prakticky nehratelná a po aplikaci patchů na tom není o moc lépe..!! Je to tím, že ji tvořili češi, tak jim to nebudem kazit? Nebo proč?

Cos
Cos
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim kde jsem to četl, ale pamatuji se že závěrečné hodnocení na GTA 4 znělo, výborná hra pro ty kteří to spustí na svých PC, ostatní mají smůlu.

Tomáš Krajča
Tomáš Krajča
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GRGL: GTA IV pro PC původně na Hrej dostalo 5/10 - osmička je hodnocení verze s DLC a po řadě oprav (bohužel se v naší databázi ukládá pro jednu a tutéž hru vždy jedno hodnocení,takže osmička přepsala původní pětku)

I sama recenze od Lukáše Grygara myslím vypovídá jasně o tom, že jsme rozhodně automaticky "velké hře" vysoké hodnocení neudělili.

GRGL
GRGL
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Není cosi naruby v naší branži?"

V hudební branži je zcela běžné, že i album od "AAA umělce" pokud je špatné dostane nízké hodnocení. V herní branži takové hodnocení prakticky neexistuje.

Co bránilo recenzentům totálně zpraseného GTA 4 pro pc udělit mu nizké hodnocení?! Vždyť na hrej je výborná 8!
Herní recenzenti prostě nemají koule na to udělit vyhypované AAA hře nízké hodnocení i když stojí prokazatalně za prd.

Odpověď tedy zní - ANO je - ale hrábnout do svědomí by si měli především herní novináři, protože ti herní scénu utvářejí. Ale to bude asi těžké, protože dle mého panuje právě herní branži největší korupce, co se zábavy týče a podle toho to taky vypadá

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není mi jasné, proč ty konzolové hry prochází certifikací před vydáním, když jsou stejně jak zabugované. PC hráči jsou betatestery už dlouho. Vzpoměňme bugfest Armed Assault.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
26. 1. 2011 06:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

koupil sem z oddboxu jen stranders wrath a musim rict, ze po odehrani 15ti minut sem s nim skoncil a do dalsicg her z balicku nejdu (planoval sem oddbox na ps3)..

hodne me to zklamalo, takze souhlas se clankem ..

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
26. 1. 2011 00:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pravda pravdoucí. Tleskám - pěkný psaní!

souza
souza
Level 1 Level 1
29. 1. 2011 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@case.a: S tím nemůžu než souhlasit-je to tak!!!

Klucina
Klucina
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lupulin:Ja vim o te cene.Nebyla ani 10 proc.sleva na predkupku-vim,neni pravidlo.Ovsem ty bugyNY'zamrzi,kdyz to vidis za plnou cenu.Ne nemyslim 50 ecek,plna cena je i tech 10 e.Rozumime si?

Medard22
Medard22
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plně souhlasím a jako VenoM119 vzpomínám na éru PSX a PS2, kdy hry musely být maximálně otestované a funkční. Patche mi nevadí pokud opravují drobné chybky, nebo přidají hře něco navíc. Někdy chyby objeví až hráči, ne proto že by autoři hru odflákli, ale proto že jsou taky jenom lidi a u rozsáhlých projektů můžou něco přehlédnout. To co ale v poslední době praktikují některá studia někdy hraničí s podvodem.
Oddboxx je extrém, který mě řádně vytočil a je to hlavně ostuda, kterou si chudák Abe vůbec nezasloužil. A není to jenom Oddboxx, ale i další odfláknuté porty z konzolí, které se autoři neobtěžovali optimalizovat. Z nedávné doby mě napadá takové GTAIV, kde se na mě po spuštění na poměrně solidní mašině sesypal příšerný framerate a chybějící textury, které opravil až druhý, nebo třetí patch.

VenoM119
VenoM119
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
26. 1. 2011 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proto mám tolik rád hry na minulou generaci konzolí. Díky faktu, že nebyli moc konektivní s internetem, byli autoři NUCENI vychytat chyby a betatest byl opravdu robustní (čímž neříkám, že vychytali všechno, ale chyb bylo opravdu málo). Dneska? Dnešní konzole jsou povětšinou on-line a dost často se stane, že si koupím novinku, dám ji do mechaniky a ihned na mne čeká ke stáhnutí patch - čímž mi je nenápadně dáno najevo, že jsem si z krámu odnesl nedodělek. Řešení? Je to asi trochu drastické, ale nekupovat horké novinky, ale prostě si počkat na opatchování. Vydavatelům klesnou zisky za oněch prvních 14 dní a snad jim to pak dojde :(

Tomáš Krajča
Tomáš Krajča
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GRGL: původně tam ale pod stejným textem svítila pětka - jak se snažím vysvětlit, máme v databázi pro jednu hru vždy jen jedno hodnocení, které se automaticky přiřazuje i ke starším článkům - a tak když vyšla recenze na kompletní a opatchovanou verzi hry, nahradila osmička původní pětku i u Lukášova textu

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkně napsáno. Chápu, že se všechny bugy nedají vychytat, ale když je krabicová verze nehratelná, něco tu smrdí. A že se to stává čím dál tím víc častěji.
Správná hra není ta, na kterou je nejvíce patchů, ale ta, která patche nepotřebuje.

paine@centrum.cz
paine@centrum.cz
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím že problém je v nastavení celého herního systému. Herní firmy si prostě zvykli že dělaj něco víc, něco extra. Nebo ste snad někdo zkusil reklamovat hru po tom co se v ní objevil bug??

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že se v článku neobjevilo takový Need for Speed World (i když to by bylo na samostatný článek), který je jak technicky odfláknutý (grafika slabší jak Underground, ale nároky několikanásobně vyšší), tak hlavně je to bug za bugem a s každým updatem je to ještě horší. Beta nebyla zdaleka dokonalá, ale dala se hrát, což se teď říct nedá. Snad každýmu hra neustále padá a každý nový update, který tvrdí, co všechno opravuje, to ještě zhorší a přinese další várku chyb. V současnosti je to hra prakticky nehratelná a lituju ty lidi, co do toho daly peníze.
Např. po posledním update na verzi 5.06 starty závodů probíhají tak, že komu se hra načte dřív, ten dřív jede, zatímco někteří ještě stojí na startu a čekají na odstartování. Opravdu bravo EA, skvělá práce!

reikoma
reikoma
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Člověk ani nemusí chodit tak daleko... Stačí si vzít na paškál CoD: Black Ops a jeho glitche a bugy jak v single, tak i v multiplayeru...

RezavejTank
RezavejTank
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 02:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto souhlasím... kam to asi dojde za dalších 10 let? :-D
...už se těším na ty placené patche :-)

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
28. 1. 2011 07:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@case.a: stahni si oddbox a pak se vrat a napis o tom, jak kazda hra vychazi perfektni a ze problem byl u hracu, kteri to nezvladli

pokud dobre vidim, tak clanek vubec nemluvi o CoD, demagog ses ty :D pises k clanku uplne jinej koment, kterej s nim nema nic spolecnyho..

GRGL
GRGL
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomus_: no právě, že v recenzi se s tím nemaže a svítí tam osmička, pokud dal 5/10 tak klobouk dolů, i když Pavel Dobrovský dal tuším v Levelu taky 8 a to asi opatchované verze nebyla...

obecně vzato se stači mrknout třeba na gamerankings.com, jaké hodnocení tam vaši kolegové dali, přičemž podle datumu je zřejmé, že tam té brakové verzi všichni dávali 9-10, to prostě není normální...téma do podcastu? :-)

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Klucina: Magicka stojí 9,99 EUR - což je víc než super cena když si vezmem že to na této ceně startuje a za pár týdnů bude určitě v nějaké akci...trošku ses sek :D

Klucina
Klucina
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Staci se podivat na vcerejsi premieru hry Magička/to Č se me libí :) / pry samej bug.Uz v minute vydani i s opravou.Samo litr' ze za plnou cenu.Paradox

Drakee
Drakee
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tož se nedivte opravovani buggu stoji prachy a to by si ti manageri projektu nemohli dovolit protoze jako prodejci berou jen 85% z ceny vyrobku a programatorum davaj jen minimum takovi ze uz to min nejde. Takze by to slo z jejich kapsy

Reklama
Reklama