Activision reaguje na únik obrázků z nového CoD, insider sdílí řadu dalších detailů
i Zdroj: Hrej.cz
Call of Duty: Vanguard Novinka Activision reaguje na únik obrázků z nového CoD, insider sdílí řadu dalších detailů

Activision reaguje na únik obrázků z nového CoD, insider sdílí řadu dalších detailů

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

13. 8. 2021 11:07

Včera došlo k poměrně zásadnímu úniku materiálů a propagačních obrázků k připravovanému pokračování série Call of Duty s potvrzeným podtitulem Vanguard. Vydavatel Activision ale tento fakt vzal sportovně, respektive se jej rozhodl využít a na únik reagoval úsměvným gifem, který byl podle všeho vytvořen přímo ze zatím nezveřejněného odhalovacího traileru. Respektovaný a dobře informovaný insider Tom Henderson mezitím sdílí řadu zajímavých informací o hře jako takové.

Reklama

  • Activision vtipně glosuje únik materiálů k novému Call of Duty
  • Insider Tom Henderson mezitím sdílí řadu informací
  • Prý uvidíme hákové kříže, skutečné hrdiny i záporáky, poválečnou dobu a lepší destrukci prostředí

Na únik několika velmi podrobných obrázků, které poodhalují především multiplayerovou složku hry, vydavatelství reagovalo na Twitteru. Zveřejnilo gif, na kterém kamera vystoupá nad město, které zrovna přelétají bombardéry. Bombardéry jsou ale překryty slovy “únik” a “spekulace”. Právě Tom Henderson později potvrdil, že by mělo jít o skutečnou součást připravovaného prvního traileru pro hru (pochopitelně bez upravených slov). Účet následně svůj vlastní příspěvek okomentoval slovy “Ku**a, počkejte” a následně požádal hráče o zachování soukromí. Neobvyklý, ale zábavný způsob jak se s úniky popasovat.

Henderson také na svém Twitteru pouští střípky informací o obsahu titulu. Dle jeho informací by se letos neměla opakovat situace z posledního druhoválečného Call of Duty, tedy WWII z roku 2017. Konkrétně mluvíme o využití nacistické symboliky. Ikonickou svastiku nahrazují herní vývojáři typicky kříži, dle všeho se ale studio Sledgehammer Games rozhodlo pro autentičtější vyobrazení tehdejší doby. Navzdory tomu, že autoři dříve potvrdili, že se nechystají pracovat s alternativní historií, by se příběh měl odehrávat po konci druhé světové války, kdy se snaží globální situaci zvrátit poslední buňky gestapa. Hlavním záporákem by měl být Heinrich Müller, skutečný šéf gestapa, jehož osud dosud není znám (i když se předpokládá, že zemřel v květnu zlomového roku 1945). Autoři by tak měli hodně prostoru pro vlastní interpretaci jeho následné kariéry.

I hlavní hrdinové by měli být založeni na skutečných osobách. Například Polina, vojačka z uveřejněných reklamních materiálů, má mít předlohu v Ljudmile Pavličenkové, sovětské odstřelovačce s 309 potvrzenými zabitími. Jde tedy o nejúspěšnější ženskou odstřelovačku všech dob. Lucas má zase být virtuální Charles Upham, novozélandský válečný hrdina, který během působení v jižní Evropě a severní Africe získal dva Viktoriiny kříže, tedy nejvyšší vyznamenání Britského impéria. Bývá tak považován za nejoceňovanějšího vojáka Commonwealthu. I voják tmavé pleti Arthur, kterého mezitím stihla řada hráčů kritizovat, má historický kontext. Dle Hendersona je jeho předlohou seržant Sidney Cornell, výsadkář RAF.

Z hlediska hratelnosti a fyzikálního modelu se má značně posunout interaktivita prostředí. Konečně by všechny předměty neměly být přišpendlené tam, kde je designéři postavili. Dobře hozený granát tedy promění místnost v kůlničku na dřevo.

Hráče multiplayeru může zajímat, že Activision připravil nový anti-cheat systém. Ten má být ve vývoji více než rok a bude implementován i do Warzone.

Z jiného zdroje pak vychází poměrně obsáhlá datace toho, kdy máme co čekat. 19. srpna by mělo přijít odhalení hry, 27. až 29. srpna proběhne alfaverze, 10. až 12. září beta na konzolích PlayStation, 16. až 20. září beta na ostatních platformách. Samotná hra pak vyjde 5. listopadu a 23. listopadu vypukne první multiplayerová sezóna. Zajímavé je také to, že by na rozdíl od Black Ops Cold War hra neměla být odhalena skrze Warzone. Activision prý sáhne po maximálně tradičním formátu traileru.

Všechny výše zmíněné informace jsou zatím nepotvrzené, je tedy třeba je brát s rezervou. Především příběhové pozadí odporuje dřívějším informacím přímo od vývojářů, u nich to tedy platí dvojnásob. Na druhou stranu se Tom Henderson příliš často nemýlí, spekulace tedy lze považovat za velmi pravděpodobné.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama